Dylan 18 omgeving Den Haag

  • 20 January 2023
  • 4 reacties
  • 125 × bekeken

Badge

Hoi hoi

Ik ben Dylan en ik ben nieuw hier ^^

Eerlijk gezecht heb ik de laatse paar jaren erg veel last van eenzaamheid en ben hier dus gejoined om te proberen wat vrienden te maken, might aswell try, right?

 

Dus ja.. ik ben dus Dylan, ik ben 18 en woon in de omgeving van Den Haag.

Ik HOU van muziek, ik luister echt de hele dag door naar van alles en nogwat, momenteel vooral veel naar Joji :)

 

Ik ben lhbti en zou heel graag mensen leren kennen die dat ook zijn

 

Ik speel gitaar, niet heel goed ofzo maar het is een goede manier om te kalmeren, en om emoties te uiten if that makes sense??

 

verder verder verder… Ik doe soms aan fotografie, ik heb een camera waarmee ik van alles fotografeer, stedelijk, natuur, uitzichten, dieren, noem t maar op haha

 

ik vind topografie interessant, ik speel regelmatig een spel genaamd Geoguessr, ik vind het ook leuk om talen te leren (ookal kan ik moeilijk mijn aandacht bij 1 taal houden).

 

Ik speel ook games ofcourseeee :3  

ik speel voornamelijk games zoals Six Siege, DayZ en PUBG, maar ben altijd open om nieuwe games te proberen!

 

Ik ben echt verslaaft aan sushi, ik kan het echt altijd wel eten :p

 

dus uhm, yeah! dat ben ik een beetje, ik hoop hier wat meer mensen te leren kennen, en thanks dat je de tijd nam om dit ff'tjes te lezen :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Heee @Dylan 

Welkom op de join us community! Hoe is het met je? Weet je de weg al op de community?

 

wist je trouwens dat we een join us Discord hebben? Ben je daar al lid van?

 

ik speel trouwens ook gitaar! Het wordt echt eens tijd dat we met alle muzikanten van join us een muziek dag doen.

Badge

hoihoi @Quinty 

Het gaat momenteel best z'n gangetje :) hoe is t met jou?

 

Ik zit al in de discord

 

en leuk dat je ook gitaar speelt! al durf ik te wedden dat je er een stuk beter in bent dan mij haha

Reputatie 6
Badge +11

hoihoi @Quinty 

Het gaat momenteel best z'n gangetje :) hoe is t met jou?

 

Ik zit al in de discord

 

en leuk dat je ook gitaar speelt! al durf ik te wedden dat je er een stuk beter in bent dan mij haha

Tof welkom :) Als je eens samen wil game mag je altijd een berichtje sturen :) 

Badge

@Nick 

Thanks! en noted :)