Sanne bijna 27 omgeving Helmond

  • 26 November 2021
  • 11 reacties
  • 186 × bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hee Hallo! 

Mijn naam is Sanne en ik ben 26 lentes jong. Naja bijna 27.... maar goed je bent zo jong als je jezelf voelt dus laat leeftijd vooral niet afschrikken! 

 

Ik woon in Helmond samen met mijn man Diego, onze dochter Maeve (10-10-21) en onze hond) Lazy! Ik woon hier nu 2,5 jaar ongeveer maar doordat ik in het jaar ervoor een aantal keer verhuisd ben, en niet altijd goed ben ik contact onderhouden heb ik vrij weinig vrienden en dat is soms best wel eenzaam. 

 

Zoals jullie kunnen lezen is onze dochter pas een paar weekjes in ons leven maar het moederschap voelt zo natuurlijk en ik ben apetrots op haar! Maeve is een lief en tevreden meisje dus we genieten met volle teugen met ons drieën. 

 

Ik ben pedagogisch medewerker in de kinderopvang, al heb ik nu natuurlijk nog verlof! Ik heb geen voorkeur voor een groep, sterker nog ik werk het allerliefst all round en dus op alle groepen.... 

 

En wat doe je dan als je vrij bent, Sanne? 

Nou dat zal ik eens vertellen, ik loop dan het allerliefst rond in de Efteling 'cause nobody is to old for fairytales... ik heb dan ook al 6 jaar een efteling abonnement. 

Maar daar kan ik natuurlijk niet altijd zijn dus ik wissel dat graag af met andere leuke dagjes weg, winkelen en handletteren of tekenen. 

En vooral 's avonds gezellig met wat drinken (hoeft niet alcoholisch) en iets lekkers spelletjes spelen. Denk hierbij aan qwixx, clever, take 5 en bever bende. Maar bijvoorbeeld ook aan rummikub of kaart spelletjes. 

 

Qua muziek luister ik heel graag naar Nederlandstalig en dat is gelijk ook mijn favoriete tv en film genre! En vanaf oktober ook kerst, zowel muziek als films! Zo vroeg? Ja zo vroeg, bij ons hangt (echt waar, gewoon op z'n kop) de kerstboom ook al in oktober, gewoon omdat wij het zo gezellig vinden en trots zijn op onze mooie boom! 

 

Ik denk dat ik nu genoeg verteld heb maar mocht dat niet zo zijn, dan kun je altijd een vraag stellen. Leuk zelfs om dat te doen... 

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Welkom, Sanne! Hopelijk kun je hier vinden wat je zoekt. 

Reputatie 3
Badge +2

Welkom, Sanne! Hopelijk kun je hier vinden wat je zoekt. 

 

Jou in ieder geval niet hoor schatje! 

Reputatie 3
Badge +2

Welkom op de community Sanne! En gefeliciteerd met je dochtertje 🥳🎉

Leuk dat je ook van spelletjes houdt, Qwixx is echt super leuk! Die heb ik dit jaar ook ontdekt, geweldig spel. En Rummikub natuurlijk ook, een echte klassieker. Ken je Skip-Bo toevallig ook al?

Reputatie 3
Badge +2

Welkom op de community Sanne! En gefeliciteerd met je dochtertje 🥳🎉

Leuk dat je ook van spelletjes houdt, Qwixx is echt super leuk! Die heb ik dit jaar ook ontdekt, geweldig spel. En Rummikub natuurlijk ook, een echte klassieker. Ken je Skip-Bo toevallig ook al?

Dankjewel 😊

Jazeker ken ik skip-bo, veel gespeeld spelletje uit onze spelletjeskast!  Qwixx heeft vele varianten en wij hebben ze bijna allemaal echte aanraders :)

Reputatie 3
Badge +2

Dankjewel 😊

Jazeker ken ik skip-bo, veel gespeeld spelletje uit onze spelletjeskast!  Qwixx heeft vele varianten en wij hebben ze bijna allemaal echte aanraders :)

Haha nice, ik dacht al dat die helemaal in jouw straatje zou passen! Qwixx heeft echt enorm veel varianten inderdaad. Ik heb er zelf nog maar weinig gespeeld helaas, maar hopelijk komt daar binnenkort verandering in. Heb je een favoriet in al die varianten?

Reputatie 6
Badge +9

Welkom Sanne! :)

 

Gefeliciteerd met je dochtertje, lekker genieten saampjes!🎈

De efteling is inderdaad geweldig, zou ook wel graag een abbonnement hebben haha, helaas is de efteling nogal ver weg🙈

Wat voor dingen teken je zoal? Specifiek 1 soort onderwerp, of eigenlijk van alles wat?

 

Reputatie 3
Badge +2

Welkom Sanne! :)

 

Gefeliciteerd met je dochtertje, lekker genieten saampjes!🎈

De efteling is inderdaad geweldig, zou ook wel graag een abbonnement hebben haha, helaas is de efteling nogal ver weg🙈

Wat voor dingen teken je zoal? Specifiek 1 soort onderwerp, of eigenlijk van alles wat?

 

Dankjewel voor ons is het 40 minuten maar dat is zeker de moeite waard, ik teken vooral Kawaii poppetjes

Reputatie 3
Badge +2

Dankjewel 😊

Jazeker ken ik skip-bo, veel gespeeld spelletje uit onze spelletjeskast!  Qwixx heeft vele varianten en wij hebben ze bijna allemaal echte aanraders :)

Haha nice, ik dacht al dat die helemaal in jouw straatje zou passen! Qwixx heeft echt enorm veel varianten inderdaad. Ik heb er zelf nog maar weinig gespeeld helaas, maar hopelijk komt daar binnenkort verandering in. Heb je een favoriet in al die varianten?

Vooral diegene waar alle getallen door elkaar heen staan. 

Welkom Sanne!

Allereerst: Gefeliciteerd met de geboorte Maeve :hugging: Als pedagogisch medewerker heb je genoeg ervaring met kinderen, al lijkt het me echt enorm spannend om dan je eigen kindje te hebben! Maar het lijkt me ook echt enorm genieten :blush: .

De Efteling, daar rijd ik elke dag langs als ik naar mn werk ga. Ik zie vaak de Pagode boven de bomen uitsteken en de Python kan je ook zien vanaf de snelweg! Durf je daar in!?? :scream:

Heerlijk dat je de kerstboom al vanaf oktober hebt staan, het is zo gezellig dus ik snap je helemaal! :ok_hand:

Reputatie 4
Badge +4

Hoi lieve Sanne! 

Reputatie 1
Badge

Hey Sanne,

Welkom :) en nog proficiat met de geboorte van je dochtertje. Ik snap dat je trots op haar bent!

Wat leuk dat je in de kinderopvang werkt. Ik geef les aan pedagogisch medewerkers, ook redelijk in de buurt zie ik. Ik werk zelf op een kidsclub ook, lijkt erop. Leuk hè, die kleintjes. Ik heb ook niet per se een favoriet.

Spelletjes vind ik ook leuk. Heb onlangs het spel “valse motten” gekregen. Is een snelheidspel. Wellicht het kijken waard :).