Dani 27 omgeving Rotterdam

  • 3 January 2023
  • 3 reacties
  • 109 Γ— bekeken

Badge

𝙑𝙖𝙣 𝘼π™₯π™šπ™‘π™™π™€π™€π™§π™£ 𝙣𝙖𝙖𝙧 π™π™€π™©π™©π™šπ™§π™™π™–π™’
Hoi iedereen! Ik ben sinds kort verhuisd naar Rotterdam. Ik ben DaniΓ«l, 27 jaar en mijn ouders zijn Roma. Ik heb altijd in Apeldoorn gewoond en dit is voor mij een nieuwe en grote omgeving waarin ik veel kansen zie om te groeien als mens.

Β 

Ik zou het super tof vinden om met verschillende mensen te gaan netwerken. Ervaringen te delenΒ en daardoor te groeien en plezier te maken.


Mijn goeie voornemen voor 2023 is om te gaan sporten dus een sportmaatje zou tof zijn. Voor de rest hou ik van muziek maken en schrijven. Koken vind ik ook tof alleen eet ik niet zoveel door mijn maagverkleining.

Β 

Het leukste vind ik intelligentie en verhalen. Goeie gesprekken waarin je over van alles praat met respect voor elkaar.

Β 

Β 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey Dani :)Β 

Β 

Β 

Van harte welkom :)Β  Ik lees dat je altijd in Apeldoorn hebt gewoond welke omgeving woon je nu ?Β 

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom!Β 
Ik kom redelijk dicht uit de buurt van Rotterdam. Mocht je een rondleiding door de omgeving willen en/of wat leuks willen ondernemen, twijfel danΒ niet om een berichtje te sturen!Β 
Β 

Wat zou je willen doen wat betreft sport? En wat zijn jouw favoriete recepten om te bereiden?

Reputatie 7
Badge +10

Hoi, Welkom op de community

Β