dan stel ik me ook voor

  • 1 August 2022
  • 11 reacties
  • 148 × bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo,

Ik ben Julian, 26 jaar uit Zoetermeer. Ik ben hier terecht gekomen omdat ik niemand heb om mee om te gaan. Ik woon (nog) bij mijn ouders en werk als data manager. 

Ik hou van spelletjes, gamen (al speel ik op het moment niets). Ik schaak op beginners niveau en ik hou van YouTube en anime kijken. Verder heb ik twee katten waarvan er een van mijzelf is en een kleine collectie vlees etende plantjes. 

Ik hoop in contact te komen met anderen om leuke dingen te doen. 

Julian


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Hallo Julian,

 

Leuk je te ontmoeten, van wat voor soort spelletjes hou jij?

 

Groet,

Edward

Hey hey Edward welkom Ik kom uit Gouda! 

Reputatie 1
Badge +1

Hallo Julian,

 

Leuk je te ontmoeten, van wat voor soort spelletjes hou jij?

 

Groet,

Edward

 

Hoi Edward, 

 

Op het moment niets meer, ik speelde altijd veel een MMO die Blackdesertonline heet, maar daar ben ik mee gestopt sinds een maand of twee en nu doe ik niet veel meer. 

 

Soms wat geoguessr als je dat een game kan noemen ;)

 

Julian

Julian bedoel ik 🙈🙈

Reputatie 1
Badge +1

Julian bedoel ik 🙈🙈

Haha kan gebeuren, bedankt!

Badge

Hallo Julian!

Ik kom ook uit Zoetermeer en hou van games.

Zin om te chatten?

Groet,

Quinten

Reputatie 1
Badge +1

Hallo Julian!

Ik kom ook uit Zoetermeer en hou van games.

Zin om te chatten?

Groet,

Quinten

Hoi Quinten, lijkt me leuk.

 

Julian

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 
 

Het eerste wat ik bijna zou vragen is of je een foto heb van de katten, want heb echt een liefde voor leuke dierenfoto’s. Maar zal niet gelijk met de deur in huis vallen. 
Wat kijk je zoal op Youtube? En waar begin je nu mee als je wilt leren schaken, want ben een regelrechte ramp en krijg daar nog wel eens commentaar op. 

Reputatie 1
Badge +1

Hi welkom! 
 

Het eerste wat ik bijna zou vragen is of je een foto heb van de katten, want heb echt een liefde voor leuke dierenfoto’s. Maar zal niet gelijk met de deur in huis vallen. 
Wat kijk je zoal op Youtube? En waar begin je nu mee als je wilt leren schaken, want ben een regelrechte ramp en krijg daar nog wel eens commentaar op. 

 

Hey Naoomi, 

Ik kijk vooral videos van amerikaanse streamers zoals Ludwig of true crime videos op YouTube. Ik ben zelf ook helemaal geen expert met schaken dus, maar ik zou zeggen zoek een opening op voor wit en zwart voor 1.e4 en 1.d4, leer de eerste paar zetten en speel dan vooral gewoon. Als je op chess.com speelt kan je daarna een game review doen en dan laat de computer weten wat je allemaal verkeerd hebt gedaan. Ik zou zelf waarschijnlijk veel kunnen halen uit het leren van wat theorie maar ik heb veel meer plezier van gewoon spelen. Ik speel zelf nu ongeveer een jaar en ben zeker nog niet goed, maar ik heb er nog plezier in en dat is wat uit maakt. 

 

Ik wil je best een foto van mijn katten sturen hoor, maar ik heb geen foto’s op mijn computer staan van ze dus ik stuur ze een keer als ik op mijn telefoon browse. :D.

 

Julian

Reputatie 6
Badge +8

 

Hey Naoomi, 

Ik kijk vooral videos van amerikaanse streamers zoals Ludwig of true crime videos op YouTube. Ik ben zelf ook helemaal geen expert met schaken dus, maar ik zou zeggen zoek een opening op voor wit en zwart voor 1.e4 en 1.d4, leer de eerste paar zetten en speel dan vooral gewoon. Als je op chess.com speelt kan je daarna een game review doen en dan laat de computer weten wat je allemaal verkeerd hebt gedaan. Ik zou zelf waarschijnlijk veel kunnen halen uit het leren van wat theorie maar ik heb veel meer plezier van gewoon spelen. Ik speel zelf nu ongeveer een jaar en ben zeker nog niet goed, maar ik heb er nog plezier in en dat is wat uit maakt. 

 

Ik wil je best een foto van mijn katten sturen hoor, maar ik heb geen foto’s op mijn computer staan van ze dus ik stuur ze een keer als ik op mijn telefoon browse. :D.

 

Julian


De True Crime videos vind ik ook altijd interessant om te kijken. Welke is jouw het meeste bijgebleven en heb je nog iets waarvan je zegt ‘die moet je echt kijken’. 
Oh wat een slimme tip! Ik kan wel dammen, maar schaken ligt mij dus niet. Ik kreeg altijd de vraag op werk of ik het kon leren, dus zal eens een kijkje nemen. Maar ben het wel helemaal met je eens! Het gaat om het plezier en niet om hoe goed je er in bent. En hoe vaker je het doet, hoe beter je meestal ook word. 
 

Klinkt als een goede deal. Daar hou ik je aan! 

 

Wat voor activiteiten zou je willen ondernemen? Ik kom zelf redelijk uit de buurt, kwam voorheen best vaak in Zoetermeer. 

Reputatie 1
Badge +1

 

Hey Naoomi, 

Ik kijk vooral videos van amerikaanse streamers zoals Ludwig of true crime videos op YouTube. Ik ben zelf ook helemaal geen expert met schaken dus, maar ik zou zeggen zoek een opening op voor wit en zwart voor 1.e4 en 1.d4, leer de eerste paar zetten en speel dan vooral gewoon. Als je op chess.com speelt kan je daarna een game review doen en dan laat de computer weten wat je allemaal verkeerd hebt gedaan. Ik zou zelf waarschijnlijk veel kunnen halen uit het leren van wat theorie maar ik heb veel meer plezier van gewoon spelen. Ik speel zelf nu ongeveer een jaar en ben zeker nog niet goed, maar ik heb er nog plezier in en dat is wat uit maakt. 

 

Ik wil je best een foto van mijn katten sturen hoor, maar ik heb geen foto’s op mijn computer staan van ze dus ik stuur ze een keer als ik op mijn telefoon browse. :D.

 

Julian


De True Crime videos vind ik ook altijd interessant om te kijken. Welke is jouw het meeste bijgebleven en heb je nog iets waarvan je zegt ‘die moet je echt kijken’. 
Oh wat een slimme tip! Ik kan wel dammen, maar schaken ligt mij dus niet. Ik kreeg altijd de vraag op werk of ik het kon leren, dus zal eens een kijkje nemen. Maar ben het wel helemaal met je eens! Het gaat om het plezier en niet om hoe goed je er in bent. En hoe vaker je het doet, hoe beter je meestal ook word. 
 

Klinkt als een goede deal. Daar hou ik je aan! 

 

Wat voor activiteiten zou je willen ondernemen? Ik kom zelf redelijk uit de buurt, kwam voorheen best vaak in Zoetermeer. 

De Turpin family is mij erg bijgebleven omdat het erg bizar is, dat gaat over een familie die compleet is afgesloten van de rest van de wereld, uiteindelijk durft een meisje weg te rennen van huis, en als ze de politie belt is het duidelijk hoe afgesloten ze is geweest. Bijvoorbeeld de politieman vraagt haar naar medicijnen, maar ze begrijpt niet wat dat betekend. Echt tragisch maar gelukkig wel met een goed einde. 

 

Ik zou het best leuk vinden om af en toe een terasje te kunnen doen bijvoorbeeld, of iets simpels als naar de film, strand, mischien naar seaworld in scheveningen, of simpelweg thuis een serie/programma kijken. Als je in de buurt bent en het leuk vindt kunnen wij een keer afspreken.

 

Julian