Charley 20 even voorstellen

  • 20 June 2022
  • 14 reacties
  • 329 × bekeken

Reputatie 5
Badge +7

Heee, ik ben Charley. Ik ben 20 jaar (21 in augustus) en woon nog bij mijn ouders (wat voor het merendeel in Delft is en af en toe in Rotterdam). 

 

Ik studeer linguistics aan de universiteit van Leiden, wat niet talen leren is, maar een heel stuk breder dan dat. Nou, vind ik nieuwe talen leren wel leuk, maar dat is niet wat ik studeer 😂

 

Qua hobby's is er best veel dat ik leuk vind om te doen. Ik hou van zingen, fotoshoppen, lezen, netflix kijken, nieuwe talen leren, mijn stamboom bijwerken en er zijn vast nog wel dingen die ik vergeet haha 

 

Ik ben deze community tegengekomen via een aflevering van Beau. 

 

Anyways, genoeg over mij, vertel me wat over jullie! 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

14 reacties

Hallo Charley,

 

Welkom bij Join us Community. Erg interessante hobby’s heb je, vooral je stamboom uitzoeken of bijwerken! Zou je de opleiding wat meer kunnen toelichten wat het precies inhoudt? Ik ben erg benieuwd!

 

Anyway, als je wilt kan je altijd een privé bericht sturen om te chatten.

 

-Kyrill

Reputatie 5
Badge +7

Hahaha ik ben het helemaal vergeten, maar ik hou ook van hockey lol. Ik heb jarenlang bij Ring Pass Delft gekeept en keep nu sinds een jaar bij Thor in Leiden. 

Reputatie 5
Badge +7

Hallo Charley,

 

Welkom bij Join us Community. Erg interessante hobby’s heb je, vooral je stamboom uitzoeken of bijwerken! Zou je de opleiding wat meer kunnen toelichten wat het precies inhoudt? Ik ben erg benieuwd!

 

Anyway, als je wilt kan je altijd een privé bericht sturen om te chatten.

 

-Kyrill

Dankje!

 

In Leiden is taalwetenschap, of linguistics, onderverdeeld in 4 tracks. Het eerste jaar krijg je dan basiskennis van alle vier de tracks, en na het eerste jaar moet je kiezen welke track je wilt volgen.