Bram 27 omgeving Delft

  • 20 November 2022
  • 9 reacties
  • 163 × bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo hallo,

Ik ben Bram, 27 jaar oud en woon in Delft.

Ik heb me hier aangemeld omdat ik graag nieuwe mensen zou leren kennen om gezellige dingen mee te ondernemen.

Ik vind van alles leuk om te doen. Zelf sport ik graag, vind ik gamen leuk en ben ik bezig met gitaar spelen. Ook ben ik een beetje aan het klussen en probeer ik een werkplaatsje in te richten waar ik aan fietsen en brommers kan klussen. 

Het lijkt mij mooi om hier wat mensen te ontmoeten om bijvoorbeeld naar museu te gaan, een concert te bezoeken of gewoon een avondje film te kijken of bier te drinken (of iets anders).

Als je dit ook leuk lijkt en je woont (enigszins) in de buurt hoor ik graag van je :)

Joejoe!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Reputatie 3
Badge +4

hey Bramdeman

welkom en leuk dat je op de community bent

welke soort games speel je het meest?

wat voor gitaar heb je?

Reputatie 2
Badge +1

Hallo hallo,

Ik ben Bram, 27 jaar oud en woon in Delft.

Ik heb me hier aangemeld omdat ik graag nieuwe mensen zou leren kennen om gezellige dingen mee te ondernemen.

Ik vind van alles leuk om te doen. Zelf sport ik graag, vind ik gamen leuk en ben ik bezig met gitaar spelen. Ook ben ik een beetje aan het klussen en probeer ik een werkplaatsje in te richten waar ik aan fietsen en brommers kan klussen. 

Het lijkt mij mooi om hier wat mensen te ontmoeten om bijvoorbeeld naar museu te gaan, een concert te bezoeken of gewoon een avondje film te kijken of bier te drinken (of iets anders).

Als je dit ook leuk lijkt en je woont (enigszins) in de buurt hoor ik graag van je :)

Joejoe!

Hey ik heb wel interesse!

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Bramdeman

welkom op de join us community!  Ik hou zelf ook van gitaar spelen. Ik wil misschien ooit nog op les gaan maar heb ik nog geen geduld voor gehad. 

Reputatie 7
Badge +10

Heee @Björn 

vergeet niet dat je ook mensen kan taggen door @ naam dan krijgen mensen een melding en blijft de community overzichtelijk. 

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 
Naar wat voor concerten zou je graag nog heen willen? En wat vind je leuk qua musea en film genres?

Reputatie 2
Badge +1

hey Bramdeman

welkom en leuk dat je op de community bent

welke soort games speel je het meest?

wat voor gitaar heb je?

Ik heb wat verschillende dingen gespeeld, maar voornamelijk halo, world of tanks en eve online.

De gitaar die ik heb is een goedkope versie van een Fender stratocaster, met een sunburn look.

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @Bramdeman

welkom op de join us community!  Ik hou zelf ook van gitaar spelen. Ik wil misschien ooit nog op les gaan maar heb ik nog geen geduld voor gehad. 

Ja, klinkt bekend haha! Ik wil ook op les, maar heb tot nu toe vooral zelf of met een vriend wat dingetjes gespeeld.

Reputatie 2
Badge +1

Hi welkom! 
Naar wat voor concerten zou je graag nog heen willen? En wat vind je leuk qua musea en film genres?

Bedankt! Op zich sta ik voor veel open, maar zelf lijkt een rock of metal concert me wel vet. Qua musea dacht ik aan een natuurhistorisch of militair museum, maar ook hier ben ik flexibel in. Van films vind ik bijna alles leuk :)

Reputatie 7
Badge +10

@Bramdeman 

haha ben ik gelukkig niet de enige