Arnhem

• 28 February 2022
  • 6 reacties
  • 211 Bekeken

Reputatie 1
Badge

heyhey! Ik ben Maaike (20 jaar) woon sinds kort op me zelf in Arnhem. Zou graag een sociaalnetwerk willen opbouwen. Doe me een berichtje als je ook uit de buurt komt. Groetjes Maaike

6 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Heehoi! Welkom :)

Wat goed dat je je hebt aangemeld, en gezellif dat je er bent

Bevalt Arnhem een beetje? En bevalt het op jezelf wonen?

Wat doe je in het dagelijks leven? Heb je bepaalde hobbies of interesses waar je graag mee bezig bent?

Reputatie 1
Badge

Hey! Ja is erg leuk maar ook super erg wennen! Ik werk in een activiteitencentrum. Mijn hobby's/interesses zijn uiterlijk, nagels en terrasjes pakken vindt ik ook erg leuk 

Reputatie 6
Badge +7

Jaa dat geloof ik best, is altijd wel wennen als je ineens op jezelf woont haha. Kwam je oorspronkelijk ook al uit de omgeving van Arnhem of dat niet?

Klinkt wel als leuk werk :)

Gelukkig mag je nu weer terassjes pakken haha, kun je ook een beetje Arnhem gaan ontdekken

Welkom Maaike!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community hebt gevonden! :blush:

Heb je al een kijkje genomen naar de groepen hier op de community? Dit gaat per regio maar ook per interesse/hobby. Je vindt de groepen hier.

Veel plezier op de community! 

Badge

Hi, ik ben dit jaar ook in Arnhem komen werken. Ik zie dat er al een tijdje niets meer hier is geschreven. Zijn er misschien meer mensen hier die uit de omgeving van Arnhem komen? Ik heb nu wat meer vrije tijd in de weekenden en zoek nieuwe vrienden en vriendinnen iets leuks te doen.

Reputatie 3
Badge +7

Leuk al 2 mensen uit arnhem en omgeving.

Net als ik uit Rheden 

Ik doe wekelijks naar de bioscoop gaan met vooraf uit eten achteraf wat drinken voel vrij om mee te gaan al is het voor alleen de film/ of uit eten:)

En nog meer events komen eraan! 

Reageer