Maaike 20 omgeving Arnhem

  • 28 February 2022
  • 12 reacties
  • 549 × bekeken

Reputatie 1
Badge

heyhey! Ik ben Maaike (20 jaar) woon sinds kort op me zelf in Arnhem. Zou graag een sociaalnetwerk willen opbouwen. Doe me een berichtje als je ook uit de buurt komt. Groetjes Maaike


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Heehoi! Welkom :)

Wat goed dat je je hebt aangemeld, en gezellif dat je er bent

 

Bevalt Arnhem een beetje? En bevalt het op jezelf wonen?

Wat doe je in het dagelijks leven? Heb je bepaalde hobbies of interesses waar je graag mee bezig bent?

Reputatie 1
Badge

Hey! Ja is erg leuk maar ook super erg wennen! Ik werk in een activiteitencentrum. Mijn hobby's/interesses zijn uiterlijk, nagels en terrasjes pakken vindt ik ook erg leuk 

Reputatie 6
Badge +9

Jaa dat geloof ik best, is altijd wel wennen als je ineens op jezelf woont haha. Kwam je oorspronkelijk ook al uit de omgeving van Arnhem of dat niet?

Klinkt wel als leuk werk :)

Gelukkig mag je nu weer terassjes pakken haha, kun je ook een beetje Arnhem gaan ontdekken

Welkom Maaike!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community hebt gevonden! :blush:

Heb je al een kijkje genomen naar de groepen hier op de community? Dit gaat per regio maar ook per interesse/hobby. Je vindt de groepen hier.

 

Veel plezier op de community! 

Hi, ik ben dit jaar ook in Arnhem komen werken. Ik zie dat er al een tijdje niets meer hier is geschreven. Zijn er misschien meer mensen hier die uit de omgeving van Arnhem komen? Ik heb nu wat meer vrije tijd in de weekenden en zoek nieuwe vrienden en vriendinnen iets leuks te doen.

Reputatie 4
Badge +8

Leuk al 2 mensen uit arnhem en omgeving.

 Net als ik uit Rheden 

Ik doe wekelijks naar de bioscoop gaan met vooraf uit eten achteraf wat drinken voel vrij om mee te gaan al is het voor alleen de film/ of uit eten:)

 

En nog meer events komen eraan! 

Reputatie 4
Badge +8

Stuur btw gerust dms bij vragen enzovoort  :)

Stuur btw gerust dms bij vragen enzovoort  :)

Hi John, dankjewel voor je bericht. Ik voel mezelf meestal niet echt op m’n gemak tijdens groepsuitjes met mensen die ik niet ken. Ben van mezelf altijd wat terughoudend, maar bijvoorbeeld in Sonsbeek of een openbare plek op een ongedwongen manier afspreken met een groepje kennismaken om te kijken of het ‘klikt’ met elkaar zou ik wel aan kunnen meedoen.

Reputatie 4
Badge +8

Hey, oh okay...  bioscoop is aanzienlijk toch redelijk neutraal toch?

Tussendoor heb je geen contact tijdens  de film.

Plus je hebt achteraf wat bij het napraten wat te vertellen :)  

 

Enige verschil is dat je contact heb gelegd om ergens een film te gaan zien :)  iets drinken ergens lijkt me dat dat wel het ijs makkelijk breekt :) mogelijk kan dat ook wel in sonsbeek  of bij park zijpendaalseweg  ( lekker dichtbij de auto)

Reputatie 4
Badge +8

Stuur btw gerust dms bij vragen enzovoort  :)

Hi John, dankjewel voor je bericht. Ik voel mezelf meestal niet echt op m’n gemak tijdens groepsuitjes met mensen die ik niet ken. Ben van mezelf altijd wat terughoudend, maar bijvoorbeeld in Sonsbeek of een openbare plek op een ongedwongen manier afspreken met een groepje kennismaken om te kijken of het ‘klikt’ met elkaar zou ik wel aan kunnen meedoen.

Vertel jij mij even wat jij ongedwongen plekken vind?  als je dat wilt. :D

dat is voor iedereen verschillend  :)

Reputatie 7
Badge +10

Hee, welkom op de community!

Verhuizen is altijd lastig. Ik heb het vaak gedaan.

Misschien dat hij liever met mensen eerst afspreekt @Wildmendjohn Of juist iets heel anders.

 

Ik vind naar de film gaan bijvoorbeeld wel leuk maar dat zou ik bijvoorbeeld niet zo snel doen met mensen die ik nog niet goed ken. Is heel persoonlijk wat iedereen leuk en fijn vindt.

 

Je en iedereen moet vooral doen wat goed voelt.

Reputatie 4
Badge +8

Sure ik vind alles wel goed stel maar wat voor en lets go :)    @Lucas  : zou ik je anders een Dm sturen over idee om bij sonsbeekpark  af te spreken * zelf eten en drinken meenemen bv zoiets :) ik zou de groep dan niet meenemen ( ik denk geen animo voor….) en minder spannend lijkt me :)