Anne 20 omgeving Breda

  • 8 March 2023
  • 9 reacties
  • 155 × bekeken

Badge

Hoi allemaal,

Ik ben Anne (20) en woon in de buurt van breda. Ik ben altijd erg sociaal geweest maar ben doordat ik moest stoppen met mijn hobby veel vrienden en kennissen verloren waardoor ik nu eigenlijk niet zoveel sociale contacten heb. Ik zou graag wat dingen ondernemen met anderen, ik hou van actief bezig zijn maar ook van een chille middag op de bank met een goede film en lekker eten ;).

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi Anne,

Wat vervelend dat je door dat je moest stoppen van je hobby veel vriendschappen bent verloren.

Welke hobby deed je? Hoe komt het dat je moest stoppen?

Misschien is het een idee om is een keer bij ze te komen kijken. Zodat je hopelijk weer de connectie maakt met je oude vrienden.

 

(Ik heb even je titel aangepast)

Reputatie 4
Badge +3

Hee Anne!

Wat jammer dat je zoveel contacten verloren hebt, zelfde! Volg je toevallig een studie in Breda? Ik kom zelf uit omgeving Rotterdam maar zit momenteel op school in Breda! :) 

Badge

Hee Anne!

Wat jammer dat je zoveel contacten verloren hebt, zelfde! Volg je toevallig een studie in Breda? Ik kom zelf uit omgeving Rotterdam maar zit momenteel op school in Breda! :) 

Hey lies,

dat klopt inderdaad ik studeer op het avans in breda. Ik zit nu in mijn laatste jaar. Studeer jij ook op het avans of buas?

Badge

Hoi Anne,

Wat vervelend dat je door dat je moest stoppen van je hobby veel vriendschappen bent verloren.

Welke hobby deed je? Hoe komt het dat je moest stoppen?

Misschien is het een idee om is een keer bij ze te komen kijken. Zodat je hopelijk weer de connectie maakt met je oude vrienden.

 

(Ik heb even je titel aangepast)

Hey,

dankjewel voor je reactie. Ik ben vanwege een operatie en blessure moeten stoppen met zwemmen wat ik lange tijd heb gedaan.

Badge

Hoi Anne, ik kom zelf ook uit omgeving Breda.

Studeer je ook in Breda en waarom moest je stoppen met je hobby?

Badge

Hoi Anne, ik kom zelf ook uit omgeving Breda.

Studeer je ook in Breda en waarom moest je stoppen met je hobby?

Hoi thomas,

Ik studeer ook in breda, ik moest stoppen vanwege een blessure en operatie. Studeer jij ook op het avans?

Badge

Dat is balen, ja ik studeer ook op avans. Wat voor studie doe je?

Reputatie 3
Badge +4

Hallo

 

welkom, ik kom uit Etten-Leur

 

Badge

Dat is balen, ja ik studeer ook op avans. Wat voor studie doe je?

 

Ik studeer verpleegkunde, jij?