Ankie 20 omgeving Zuid-Limburg

  • 26 November 2022
  • 16 reacties
  • 191 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hi iedereen! 
 

Ik ben Ankie, 20 jaar oud en kom uit Zuid-Limburg. Ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen. 
Mijn hobby’s zijn muziek, dansen, zingen, games en sport. Daarnaast vind ik dingen als uitgaan, shoppen en terrasje pakken leuk om te doen.

Heb je interesse of een vraag, aarzel niet om een berichtje te sturen!

Groetjes,

Ankie

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

16 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey van harte welkom :) welke games speel je allemaal?

Reputatie 1
Badge

Hey van harte welkom :) welke games speel je allemaal?

Dankjewel! Ik speel voornamelijk call of duty

Reputatie 6
Badge +11

Hey van harte welkom :) welke games speel je allemaal?

Dankjewel! Ik speel voornamelijk call of duty

Super tof :) heb je die nieuwe ? Wat vind je daarvan  

Reputatie 1
Badge

Die heb ik niet, maar denk wel leuk!!

Reputatie 6
Badge +11

Die heb ik niet, maar denk wel leuk!!

Welke call of Duty speel je ? En welke console of pc? 

Reputatie 1
Badge

Ik speel bo 3 en modern warfare 3 op de xbox 360

Reputatie 5
Badge +5

Hey Ankie, welkom!

 

Leuk dat je de tijd neemt om jezelf even voor te stellen. Ik zie dat je veel hobby’s hebt dus hopelijk vind je wat mensen hier die dezelfde hobby’s hebben!

 

Mocht je ooit een gesprekspartner nodig hebben oid, je kunt altijd een berichtje sturen!

 

Veel plezier op het forum!

 

groetjes,

Justin

Reputatie 6
Badge +11

Ik speel bo 3 en modern warfare 3 op de xbox 360

Nice als je zin hebt eens samen te game mag je altijd een berichtje sturen 

Reputatie 1
Badge

Hey Ankie, welkom!

 

Leuk dat je de tijd neemt om jezelf even voor te stellen. Ik zie dat je veel hobby’s hebt dus hopelijk vind je wat mensen hier die dezelfde hobby’s hebben!

 

Mocht je ooit een gesprekspartner nodig hebben oid, je kunt altijd een berichtje sturen!

 

Veel plezier op het forum!

 

groetjes,

Justin

 

 

Hai Justin, dankjewel voor je aanbod. Ik zal het onthouden!

Groetjes,

Ankie

Reputatie 3
Badge +2

Hoi Ankie! 

Leuk dat je je voorstelt en welkom hier! Wat voor muziek luister je graag? Sporten is altijd leuk. Heb je een specifieke sport waar je fan van bent? Naar wat voor tentjes ga je als je uitgaat?

Reputatie 1
Badge

Hoi Bart :)

 

leuk dat je een reactie stuurt! Ik houd van van allerlei soorten muziek, hits van nu tot jaren 90 muziek. Ik heb lang op dansen gezeten en een jaartje fitness gedaan. En doe ik ook wel eens mountainbiken. 
 

Ik ga voornamelijk in Maastricht uit, en van allerlei tentjes eig! Vind bijna alles wel leuk 

 

 

Reputatie 3
Badge +2

@Ankie aaah, leuk! Lekker brede muzieksmaak dan hahah. Wat is je favoriete nummer op dit moment? Nice, wat voor soort dansen deed je?

Oooh, dus je houdt wel van een beetje actie! Je hebt vast wel mooie banen in het zuiden? 

Gezellig! Kun je een beetje goed uitgaan in Maastricht?

Reputatie 1
Badge

Ik heb ongeveer 5 jaar hiphop en streetdance gedaan. ik heb niet echt een favoriet nummer op dit moment. Maar goed uitgaan in Maastricht kun je wel!

Reputatie 3
Badge +2

@Ankie ahh, gaaf! Nou, gelukkig maar dan :)

Reputatie 4
Badge +8

Heeeey Ankie!!!! 

 

Jij ook hier! 😎 Welkom! 

Reputatie 1
Badge

Heeeey Ankie!!!! 

 

Jij ook hier! 😎 Welkom! 

yes yes ! 😁