andere chatten

  • 22 July 2022
  • 8 reacties
  • 99 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik ben michael ik ben 27 jaar 

Ik woon in Gouda 

Ik heb hier al is bericht gemaakt over me zelf Maar ik doe het nog en keer

Ik heb voor me zelf veel moeite om sociaal te zijn voor andere.

Ik zal het zeker leuk vinden om alsnog wel andere mensen te ontmoeten of ieder geval chat te doen 

Ik rijd op de motor Ik wandel en fietsen doe ik 

Voor de rest zal ik nieuwe dingen ook leuk vinden 

Mvg michael 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Hallo Michael. 

Wat leuk dat je motot rijd, want dan voel je je vrij denk ik.

Heb je nog meer hobby's?

 

Hey floris 

Ja dat klopt ja het voelt zeker de vrijheid 

Als ik op de weg rijdt met de motor.

Ik heb inderdaad meer hobby.s 

Dat is darten wandelen fietsen 

En verder beetje relaxen 

 

Reputatie 6
Badge +9

Hee Micheal

Motorrijden lijkt me idd wel echt vet, ook die vrijheid enzo :) Zag dat je het motor topic op de community ook al had gevonden :)

Zo te lezen houd je er wel van om lekker buiten te zijn, en ook wel actief te zijn, nice.
Wat doe je zoal als je gaat relaxen, of doe je dan lekker niks om even helemaal tot rust te komen?

Hey melissa 

Jaa Ik ben zeker graag buiten 

Mocht ik met iemand iets aan het ondernemen bent dan vind ik dat leuk om buiten te zijn

Ja dat klopt dat ik de motor topic gevonden hebt en heb ook een berichtje achtergelaten 

Alleen is het wel beetje stil ;) 

 

En wat ik doe om te relaxen is inderdaad lekker op de bank met tv aan of ik ga in m'n achtertuin een pijltje gooien om te ontspannen 

Reputatie 6
Badge +9

Hey melissa 

Jaa Ik ben zeker graag buiten 

Mocht ik met iemand iets aan het ondernemen bent dan vind ik dat leuk om buiten te zijn

Buiten zijn is inderdaad ook heerlijk :)

 

Ja dat klopt dat ik de motor topic gevonden hebt en heb ook een berichtje achtergelaten 

Alleen is het wel beetje stil ;) 

Aah wel jammer dat het een beetje stil is, ik rijd zelf geen motor 🙈 zag dat topic ooit een x toevallig voorbij komen haha

 

En wat ik doe om te relaxen is inderdaad lekker op de bank met tv aan of ik ga in m'n achtertuin een pijltje gooien om te ontspannen 

Dat klinkt inderdaad heerlijk om te relaxen :)

Okee vind je het wel leuk de motoren?

Jaa das mijn manier haha 

 

Hoe relax jij precies ;) 

Reputatie 6
Badge +9

Okee vind je het wel leuk de motoren?

Jaa dat wel, maar weet niet of dat ik zelf ook ooit wil/durf te motorrijden 😅 maar wie weet haha

 

Hoe relax jij precies ;) 

Goeie vraag, doe dan eigenlijk niet zo veel. Vaak serie kijken, wat lezen, of animal crossing spelen. Al vind ik wandelen in de natuur ook wel heerlijk om tot rust te komen (is dan niet per se relaxen, maar wel lekker)

Nou ja wandelen is ook zeker een manier om te ontspannen relaxen