amber 23 jaar utrecht

  • 15 January 2023
  • 10 reacties
  • 251 × bekeken

Reputatie 4
Badge +8

Ik ben amber 23 jaar. Ik woon in utrecht. Ik ga niet met heel veel mensen om en zou graag met wat meer mensen om willen gaan :)
Ik werk als catering medewerker 24 uur per week.
Mijn hobbys zijn vooral naar concerten gaan dagjes weg gaan ik hou heel erg veel van series kijken en pokemon kaarten verzamelen en mineralen verzameling. En lezen vind ik erg leuk 
Vroeger ging ik best met wat mensen om maar de meeste zijn allemaal weg gegaan of het moest allemaal van mijn kant komen ik hoop dat ik hier mensen leer kennen die een beetje bij mij in de buurt wonen of gewoon mensen om mee te appen stuur mij maar een berichtje als je wilt kletsen


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Ik ben amber 23 jaar. Ik woon in utrecht. Ik ga niet met heel veel mensen om en zou graag met wat meer mensen om willen gaan :)
Ik werk als catering medewerker 24 uur per week.
Mijn hobbys zijn vooral naar concerten gaan dagjes weg gaan ik hou heel erg veel van series kijken en pokemon kaarten verzamelen en mineralen verzameling. En lezen vind ik erg leuk 
Vroeger ging ik best met wat mensen om maar de meeste zijn allemaal weg gegaan of het moest allemaal van mijn kant komen ik hoop dat ik hier mensen leer kennen die een beetje bij mij in de buurt wonen of gewoon mensen om mee te appen stuur mij maar een berichtje als je wilt kletsen
 

Hey!

 

Welkom bij de community 🥰

 

Wat tof dat je mineralen verzameld. Welke heb je allemaal al? 
Ik lees ook dag je graag leest: wat lees je vooral?

 

Vervelend van die vriendschappen. Ik herken het heel erg. Zoals ik altijd tegen mezelf probeer te zeggen wanneer iemand uit mijn leven stapt: er is weer ruimte voor mensen die er WEL willen zijn.

 

Groetjes!!

Reputatie 4
Badge +8

@LentheLiesje  um heb geen idee hoe ze heten haha maar heb er veel.ik lees vooral spanende boeken !

 

En jij ?

@LentheLiesje  um heb geen idee hoe ze heten haha maar heb er veel.ik lees vooral spanende boeken !

 

En jij ?

Nice! Ik heb een verzameling aan energetische stenen (kan even niet op een andere benaming komen.)

 

Spannende boeken zijn leuk! Ik lees eigenlijk van alles dat me aantrekt. Dus ik ben niet specifiek gebonden aan één genre.

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben amber 23 jaar. Ik woon in utrecht. Ik ga niet met heel veel mensen om en zou graag met wat meer mensen om willen gaan :)
Ik werk als catering medewerker 24 uur per week.
Mijn hobbys zijn vooral naar concerten gaan dagjes weg gaan ik hou heel erg veel van series kijken en pokemon kaarten verzamelen en mineralen verzameling. En lezen vind ik erg leuk 
Vroeger ging ik best met wat mensen om maar de meeste zijn allemaal weg gegaan of het moest allemaal van mijn kant komen ik hoop dat ik hier mensen leer kennen die een beetje bij mij in de buurt wonen of gewoon mensen om mee te appen stuur mij maar een berichtje als je wilt kletsen
 

Hee Amber!

Toevallig woon ik ook zo ongeveer in dezelfde streek.

Welke series vind je zoal leuk?

Ik zie hierboven dat je spannende boeken leuk vindt. Mocht je tips willen voor spannende boeken dan geef ik je die graag want ik ken er een aantal. Weet natuurlijk niet of je bijvoorbeeld van Dark Fantasy/ Heroïsche Fantasy en dat soort dingen houdt.

Wil je precies weten waar ik woon in dezelfde streek als jij en/of wil je kletsen stuur mij dan een privé berichtje 

 

Reputatie 4
Badge +8

@The Ineffable Bookworm  heb een berichtje gestuurd :)

 mineralen verzameling
 

Wat leuk! Zelf heb ik wel wat mineralen en leuke stenen liggen van mijn studie (Aardwetenschappen), maar ik heb vooral een leuke collectie aan fossielen (allemaal zelf gevonden). Heb je zelf weleens wat leuks gevonden of een mooie plek bezocht?

Die vriendschappen zijn inderdaad vervelend, aan de andere kant zijn de mensen die je altijd steunen ook je echte vrienden, een wetenschap die ook wat waard is (maar niet makkelijk). Wat dat betreft verwoord Liesje het mooi

Reputatie 4
Badge +9

Hey Amber,

Ik woon vlakbij Utrecht.

Misschien leuk om gezellig te kletsen over concerten enzo!

Ik zie je berichtje wel verschijnen😜

Reputatie 4
Badge +8

@Dominik  jou naam klinkt best wel bekend was ook mee naar het winterparadijs of zit je in de join us groeps app ?

Reputatie 4
Badge +9

@Dominik  jou naam klinkt best wel bekend was ook mee naar het winterparadijs of zit je in de join us groeps app ?

Ik zit wel in de groepsapp van Winterparadijs maar was helaas niet mee. Verder zit ik nog in de Discord app😉

Reputatie 4
Badge +8

Ja klopt :)