Alex 20 omgeving Nijmegen

  • 21 March 2023
  • 1 reactie
  • 143 × bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi allemaal!

 

Ik heet Alex, ben 20 jaar oud, woon al m’n hele leven in Nijmegen en studeer nu commerciele economie op de HAN. Het lijkt me hartstikke mooi om nieuwe mensen te leren kennen en samen gezellige dingen te doen. :)

 

Wat backstory: Ik worstel al een lange tijd met Body Dysmorphic Disorder (BDD), simpel gezegd is dat een psychische aandoening waarin je obsessieve angst hebt rondom je lichaam en hoe die eruitziet. Het heeft enorm effect op je mentale (en soms fysieke) welzijn en zorgt ervoor dat je bijna niet meer kunt genieten van het leven. In mijn geval had het onder andere het effect dat ik sociaal contact vaak vermeed en daardoor contacten verwaarloosde. Na psychische hulp ben ik goede vooruitgang gaan boeken met mijn leven weer op te bouwen, en deel daarvan is nieuwe en oude sociale contacten oppakken. Ik vind het wel nog steeds echt hartstikke spannend om met anderen om te gaan, vooral als ze nieuw voor me zijn en voel ik me nog onervaren met veel dingen, dus bear with me 😂.

 

Wat hobby’s waar ik van geniet! Ik vind het leuk om piano piano/keyboard te spelen, dat doe ik al een jaartje self-taught en wil binnenkort lessen gaan volgen. Ik heb ook interesse in kunst, zowel het maken maar vooral het zien van anderen. Daarnaast ben ik echt een taalliefhebber. Ik spreek naast Nederlands ook vloeiend Engels en Spaans en heb een beetje gekeken naar talen zoals Russisch en Japans. Verder hou ik ook van games spelen en series/films pakken en ga ik graag naar de sportschool.

 

Er zijn hier en op de discord al wat mensen voorbijgekomen die samen dingen willen doen, daar ben ik echt super dankbaar voor. Maar verder sta ik ook zeker open om hier meer mensen te ontmoeten en hopelijk wat nieuwe vrienden te maken.

 

Hartstikke bedankt voor het lezen, kijk ernaar uit om iets te horen!

-Alex

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Leuk dat je je zelf zo uitgebreid voorstelt en tof dat je zo actief bent, we hebben elkaar al eens gesproken via Discord!