Wil je graag in contact komen met jongeren uit jouw regio? Dat kan via de privé-groepen: Ik woon in… In dit topic vertellen we je precies hoe het werkt.
Wil je direct alle groepen zien en lid worden? Klik hier!
Welke regio’s zijn er?
We hebben Nederland verdeeld in de volgende regio’s: Limburg, Brabant, Zeeland, de Veluwe, de Achterhoek, de Bollenstreek, de Randstad, Midden-Nederland, Noord-Holland, de Waddeneilanden, het noorden van het land (Groningen, Drenthe en Friesland) en het buitenland. Mis je een regio? Of vind je de spreiding in jouw regio te groot? Laat dan een reactie achter onder dit topic. Als de groepen een succes zijn dan worden deze in de toekomst mogelijk uitgebreid.
Hoe meld ik me aan?
Als member kun je jezelf aanmelden voor een privé-groep. Zorg dat je woonplaats is ingevuld bij je profiel. De moderator checkt of jouw woonplaats in de regio valt voordat je wordt toegelaten. Zodra je verzoek is goedgekeurd ontvang je een mail en kun je meedoen in de groep.
Wat gebeurt er in de groep?
Dat ligt aan de groep zelf Je kunt topics plaatsen over een onderwerp, een vraag stellen en natuurlijk op elkaar reageren. Ook zullen we vanuit de redactie soms een bericht delen. Denk aan een bericht over een regionale activiteit waarvan we denken dat die interessant is voor members.
Welke regels zijn er?
In de groep gelden precies dezelfde regels als op het openbare deel van de community. Moderators lezen mee en reageren op berichten als dat nodig is. Bekijk het topic: zo gaan we met elkaar om.
Hoe ontmoet je iemand veilig?
Wil je met iemand afspreken? Dat kan natuurlijk, maar doe dat pas nadat je een langere tijd via de community met elkaar in contact bent. Spreek altijd op een openbare plek af, denk aan een terras, restaurant of bioscoop. Voordat je gaat informeer je een volwassene. Vertel waar je bent en met wie je hebt afgesproken! Lees ook de tips in dit topic nog eens door!