De beste online ontmoetingsplek voor jongeren!

• 9 November 2021
  • 2 reacties
  • 1965 Bekeken
De beste online ontmoetingsplek voor jongeren!
Reputatie 6
Badge +9

Welkom

...op de Join Us community! Een nieuwe online community voor alle jongeren die graag meer nieuwe mensen willen ontmoeten. Of je nou meedoet met een Join Us groep of nog nooit van Join Us gehoord hebt. Dat maakt niet uit, praat gezellig mee! Ik ben één van de jongerenredacteurs, een team van jongeren die net als jij graag met anderen in contact komen en op dit platform delen wat hen bezighoudt.

Wat vind je hier?

Op de eerste plaats vind je hier de gezelligste online plek om jongeren te ontmoeten die dezelfde interesses hebben als jij. Je kunt zelf een topic aanmaken om een gesprek te beginnen in de categorie Make FUN, reageren op waar anderen over praten of lid worden van een groep. Daarnaast worden er door de jongerenredactie elke week nieuwe blogs, podcasts en andere content geplaatst op het gebied van bijvoorbeeld nieuwe series, games en lifestyle. En terwijl jij lekker zit te lezen en te socializen komt de beste muziek naar je toe vanuit de ultieme community playlist. Die wordt namelijk door alle leden van de community samengesteld. In de subcategorie over Films, Series, Boeken & Muziek kun je op jouw favoriete nummers stemmen.

Ontdek dat je niet de enige bent

Ook als het even niet zo lekker gaat kun je hier terecht. In de categorie Let’s SHARE kun je je hart luchten en ervaringen delen met de rest van de community. Wie weet kom je er achter dat je lang niet de enige bent met die zich soms alleen voelt. En zoals je misschien al had gezien aan mijn gebruikersnaam (nee, ik ben geen koolvis) kun je dat helemaal anoniem doen. Dus, wil je jouw verhaal vertellen? Blijf er niet mee lopen en begin een topic. Ben jij juist van een probleem af en wil je delen wat jou geholpen heeft? Jouw advies en tips aan anderen zijn erg welkom!

Stel je vragen

Heb jij ook wel eens een vraag die je niet aan iemand in je omgeving kunt stellen? Of wil je weten of andere jongeren net zo denken over een bepaald onderwerp als jij? Onder elk topic kun je reageren en vragen stellen aan andere members. Wil je een vraag stellen aan Join Us? Doe dat dan in de FAQ

Ontmoet elkaar en say HI

De laatste categorie uit dit rijtje is de eerste waar je na het lezen van dit verhaal naartoe moet gaan; in Say HI kun je jezelf namelijk voorstellen aan de rest van de community.

Online events

Naast al het moois in de categorieën is er meer. Nóg meer? Ja zeker, je kunt elkaar namelijk ook live ontmoeten tijdens online events. Wat lijkt jullie nog leuk om samen met de rest van de community te doen? Pubquiz, gamen, of iets creatiefs? Zet je ideeën hieronder in de reacties en je merkt vanzelf of er animo voor is.

Zie ik je binnenkort?

Ik hoop je snel te zien op de community. Dus wacht niet langer en maak een profiel aan, kijk lekker rond op deze site en twijfel niet om een topic te openen of op een artikel te reageren. Ik ben zelf superblij met dit nieuwe online platform en hoop dat er ook echt een community ontstaat van mensen die zich hier thuis voelen. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!  

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hoii 

Waar kan je de online events vinden? 

Reputatie 7
Badge +11

Hoii 

Waar kan je de online events vinden? 

Er komt nog een evenementen kalender, hier volgt nog meer informatie over! 

Reageer