Leila, 17 jaar, omgeving Amsterdam

  • 1 February 2023
  • 7 reacties
  • 298 × bekeken

Reputatie 1

Hooii, mijn naam is leila (17) en ik ben op zoek naar mensen die een gezellig tijd willen hebben. Ik zit zelf niet meer op school en werk nu 3 dagen in de week. Ik kom niet heel vaak buiten wat ik best jammer vind, daarom ben ik ook opzoek naar mensen die iets leuks willen doen. Of het nou iets simpels is als een picknick of naar de film gaan maakt mij niet uit! Ik hou van tekenen en ben vaak online te vinden op mijn playstation. Ik woon naast Amsterdam, dus als je in te buurt woont stuur een berichtje! :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +9

Hey Leila,

Leuk dat je voorstelt en aangeeft wat te willen doen in/rond Amsterdam. Woon zelf in Amsterdam West.

Als je het leuk vindt kunnen we eventueel wat afspreken😉

Ps: wat is jouw Playstation username? Dan kan ik je toevoegen als je dat goed vindt


Groetjes,

Nik

Reputatie 6
Badge +11

Hey Van harte welkom :) 

 

Wat voor werk doe je? 

 

Welke games speel je op je playstation ? 

Reputatie 1
Badge +2

Hooi! Ik woon zelf in krommenie (zaanstad) maar ben regelmatig in Amsterdam te vinden! Ik heb ook een playstation! Ik hou ook van tekenen of een film pakken! Lijkt het je leuk om in contact te komen groetjes stijnn

Reputatie 3
Badge +5

Hey Leila, ik ben Laurens 18 jaar en ben wel naar het zelfde opzoek als jij. Ik woon nabij Amsterdam. Voel je welkom om mij te chatten! 😀

Badge +9

Ik heb je topic verplaatst naar de categorie Small Talk.

Reputatie 3
Badge +1

Hey Leila! 
 

Welkom!

Ik ben Emma, 21 jaar en woon zelf in Hoofddorp. 
Ik houd zelf ook erg van gamen (playstation, pc of switch) en vind het ook leuk om gezellige dingen te doen. 
 

Als het je leuk lijkt om in contact te komen mag je gerust een berichtje sturen! 

Reputatie 1
Badge +1

Hey Leila!

Ik ben Siebren en ik woon ook in Amsterdam.

Ik wil ook graag leuke contacten in  de buurt van Amsterdam.

Hou ook van gamen op de pc en Playstation. en ook heel erg van films of lekker in het Park zit  op een zonnige dag.

Je mag me een berichtje sturen!?