Samen lezen is leuker! 📚

  • 14 December 2021
  • 51 reacties
  • 1303 × bekeken

Reputatie 6
Badge +9

Hallo allemaal! Ik zie best vaak in de voorsteltopics lezen als hobby voorbijkomen. Lijkt het jullie een leuk idee om samen een boek te lezen? Dus dat iedereen die mee wil doen tegelijk met hetzelfde boek begint? En dan na een paar weken online bij elkaar komen, lijkt mij wel gezellig. Jullie ook?

------‐-----------------------------------------------------------------------

The Midnight Library 

Woensdag 9 februari, 19:00

Heb je geen link ontvangen en wil je er wel bij zijn? Laat het me weten!

 

Wie lezen er mee?


Bram
Melissa
Zonnetje 
Nick
Rochella
Nasim
Yiview

AnnevSchaik

Biebs

Dxmy

Elle

Koolvis

Hazelnoten

Eileen

Persephone

XxxHotchocolate

Misschien:

Hauser
Quinty


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

51 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Wat een leuk idee om samen een boek te lezen! Ik ben net nieuw hier, kan ik nog meedoen?

Reputatie 3
Badge +1

Wat een leuk idee om samen een boek te lezen! Ik ben net nieuw hier, kan ik nog meedoen?

 

Dat kan zeker! We zijn pas net begonnen, leuk dat je mee wilt doen

Reputatie 6
Badge +9

https://framadate.org/1SAcXPHKjM5MvFwV

Willen jullie de datumprikker invullen? Als we een datum hebben stuur ik iedereen die m ingevuld heeft een uitnodiging voor de online meeting :)

Reputatie 3
Badge +2

Ik haak graag bij de volgende boek aan :)

Reputatie 6
Badge +9

@Koolvis  Ik zie nu pas dat je een datumprikker hebt aangemaakt, wou hem nu ook invullen maar hij zegt dat hij al verlopen is 🙈

Reputatie 6
Badge +9

@Koolvis  Ik zie nu pas dat je een datumprikker hebt aangemaakt, wou hem nu ook invullen maar hij zegt dat hij al verlopen is 🙈

Ik zie nu je bericht, ik heb m weer open gezet!

Heeft iedereen het boek binnen? En hoe ver zijn jullie? Ik ben zelf net begonnen :)

Reputatie 6
Badge +9

Ik zie nu je bericht, ik heb m weer open gezet!

Heeft iedereen het boek binnen? En hoe ver zijn jullie? Ik ben zelf net begonnen :)

Topp ik heb hem nu ingevuld! :) en ik ben ook pas net begonnen haha

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb de datumprikker ook ingevuld, ik ben zelf nu op ongeveer 1/3 van het boek

 

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb hem ook ingevuld, en ik heb het boek gekocht. Binnenkort ga ik ook beginnen met lezen :))

Heb hem net uitgelezen! Handig zo die feestdagen, lekker rustig op het werk, lekker door kunnen lezen! Ben erg benieuwd naar wat jullie van het boek vinden! :blush:

Reputatie 1
Badge

Hoii, ik doe heel graag mee! 

Ik lees best snel dus als het nog kan, kan ik me aansluiten bij de meet :)

Reputatie 2
Badge +1

The Midnight Library (Engelse Versie)  of de Middernachtbibliotheek (in het Nederlands) van Matt Haigh.

Wie lezen er mee?
Koolvis
Bram
Melissa
Zonnetje 
Nick
Rochella

Misschien:
Hauser
Quinty

 

Voor wanneer zullen we deze lezen? Op het internet is het boek goed te vinden (zowel in NL als ENG) als e-book maar ook de paperback versie kun je voor een redelijk prijsje aankomen. 🙂 Heb hem zelf als PDF  kunnen vinden. En zelfs een audioboek :)

Wat een leuk idee! Ik denk dat het voor mij nu een beetje laat is om ook mee te doen maar het volgende boek lees ik ook graag mee! 😊

 

Reputatie 2
Badge

The Midnight Library (Engelse Versie)  of de Middernachtbibliotheek (in het Nederlands) van Matt Haigh.

Wie lezen er mee?
Koolvis
Bram
Melissa
Zonnetje 
Nick
Rochella

Misschien:
Hauser
Quinty

 

Voor wanneer zullen we deze lezen? Op het internet is het boek goed te vinden (zowel in NL als ENG) als e-book maar ook de paperback versie kun je voor een redelijk prijsje aankomen. 🙂 Heb hem zelf als PDF  kunnen vinden. En zelfs een audioboek :)

Wat een leuk idee! Ik denk dat het voor mij nu een beetje laat is om ook mee te doen maar het volgende boek lees ik ook graag mee! 😊

 

Voor mij geld hetzelfde, is net iets te kort af nu maar wil graag de volgende keer mee doen!

Reputatie 6
Badge +9

Hoii, ik doe heel graag mee! 

Ik lees best snel dus als het nog kan, kan ik me aansluiten bij de meet :)

Natuurlijk kan dat, leuk dat je meedoet!

Reputatie 6
Badge +9

Heb hem net uitgelezen! Handig zo die feestdagen, lekker rustig op het werk, lekker door kunnen lezen! Ben erg benieuwd naar wat jullie van het boek vinden! :blush:

Zo dat heb je snel gedaan!

Reputatie 6
Badge +9

Wil iedereen die dat nog niet heeft gedaan nog even de datumprikker invullen? Als het niet lukt of wat dan ook, laat het me weten. Je kan hier een bericht achterlaten of in de datumprikker of een privébericht sturen. Leuk om jullie allemaal ‘in het echt’ te zien over een paar weken!

Reputatie 6
Badge +9

Tot nu toe kan iedereen die de datumprikker heeft ingevuld op woensdag 9 februari. Zullen we gewoon die dag afspreken, om 19:00? Ik heb als het goed is iedereen die mee wil doen een link naar de zoommeeting gestuurd. Als je de link niet gekregen hebt of je wil alsnog meedoen, stuur me een privébericht of reageer in dit topic.  Ik heb er zin in! :smiley:

Reputatie 3
Badge +3

Hoi leesfans, er is nu een groep aangemaakt: Join Us Leesclub! Misschien leuk voor jullie om daar je tips en reviews over boeken te kunnen droppen? 

Bij deze nog de link naar het topic van the Midnight Library, ik ben benieuwd naar jullie meningen over dit boek! Midnight Library

 

Nu dit boek gesloten is:wink:  Is het tijd voor een volgend boek, dus hierbij ook een link naar het tweede topic van de boekenclub. Boek twee

Reputatie 3
Badge

Is dit nog gaande? Lijkt me leuk om mee te doen!

Reputatie 1
Badge

Hoi ik ben Sterre en met nieuw hier.

zag deze topic en het lijkt me heel leuk om mee te doen! Lezen jullie nog de middernacht bibiotheek nog?:)

groetjes,

sterre

Reputatie 6
Badge +9

Hoi ik ben Sterre en met nieuw hier.

zag deze topic en het lijkt me heel leuk om mee te doen! Lezen jullie nog de middernacht bibiotheek nog?:)

groetjes,

sterre

Hey Sterre,

Gezellig dat je mee wil doen! De bespreking van De middernacht bibliotheek is al geweest, in dit topic gaan we het volgende boek kiezen:

In dit topic staat een link waarmee je voor een boek kunt stemmen of je eigen keuze toevoegen.

Reputatie 6
Badge +9

Hoi Daimzie,

Leuk dat meedoet!

Is dit nog gaande?

Het heeft na het tweede boek een tijdje stilgelegen, maar Hasslich heeft een topic geopend om een nieuw boek te kiezen😊

Badge +1

Hey Koolvis,

 

Wat een fantastisch idee!

 

Lees dit een beetje laat omdat ik pas sinds kort lid ben van de community hahaha, maar als deze boekenclub nog gaande is dan sluit ik me er graag bij aan. :)

 

Alex

Reputatie 4
Badge +8

Leuk idee kan alleen niet goed engels ik lees zelf erg veel boeken !