erin morgenstern

  • 31 October 2022
  • 4 reacties
  • 65 × bekeken

Reputatie 2
Badge

hi!!

ik vroeg me af of iemand hier the starless sea en/of the night circus van erin morgenstern heeft gelezen! het zijn namelijk geweldige boeken (the starless sea is zelfs m'n favoriet) en ik zou het geweldig vinden om er met iemand over te kunnen praten. 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Badge

Hi Isabell!

Ik heb allebei die boeken nog op mijn wishlist staan, lijken mij ook zo'n mooie dromerige (?) boeken! 😮 Wat jou betreft zou ik dus eerst The Starless Sea moeten gaan lezen?

Reputatie 2
Badge

Hi Isabell!

Ik heb allebei die boeken nog op mijn wishlist staan, lijken mij ook zo'n mooie dromerige (?) boeken! 😮 Wat jou betreft zou ik dus eerst The Starless Sea moeten gaan lezen?

hi hi!

Mooi en dromerig, dat omschrijft de boeken wel ja! het zijn prachtige boeken, de zuigen je gewoon helemaal op in het verhaal🥰 eerst the night circus, is mijn advies. het is morgenstern's eerste boek, en haar schrijfstijl kan nogal verwarrend zijn, vooral bij the starless sea. zo kun je een beetje wennen eraan, en dan ben je wat minder verward bij the starless sea. ze zijn beide in ieder geval echt aanraders!!!

Badge

Aah goed dat je het zegt! Was van plan om er sowieso eentje op m'n kerst "verlanglijstje” te zetten :)

Wow. Ik ben nog van plan om Night Circus te lezen, maar ik heb wel al Starless Sea gelezen. Ik zou echt niet zeggen dat het geweldig was. Maar, als jij het leuk vond, goed voor jou!