Cornelia Funke boeken

  • 11 October 2022
  • 0 reacties
  • 29 × bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Ik vroeg mij af of er op de community wellicht mensen zijn die de boeken van Cornelia Funke kennen of hebben gelezen. Met name de Hart Van Inkt-trilogie (2005-heden; het wordt binnenkort namelijk een vierdelige boekenreeks) en Reckless boekenreeks (2010 - heden; vijfdelige reeks). Vooral Reckless is niet tot nauwelijks bekend vergeleken met Hart Van Inkt.

Zou het namelijk erg fijn vinden om iemand te vinden met wie ik deze interesse kan delen.

Ikzelf heb de Hart Van Inkt-trilogie tot aan de helft van Nacht van Inkt gelezen in het Nederlands jaren geleden toen ik nog op de middelbare zat. Alle Reckless boeken tot aan deel vier heb ik meerdere malen gelezen en lees ik nu al ruim 10 jaar lang, voornamelijk in het Engels. Reckless II: Living Shadows heb ik ook in het Nederlands en het eerste deel Reckless I; The Petrified Flesh heb ik ooit van de bieb geleend in het Nederlands.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.