Boekenliefhebbers?

  • 29 July 2022
  • 8 reacties
  • 415 × bekeken

Reputatie 3
Badge

Heyy mensen,

Recent lees ik wat vaker en het lijkt me heel leuk om hier met anderen over te kunnen kletsen!

Over welke boeken we lezen, elkaar dingen aanraden,  fangirlen over de karakters lol, of evt samen lezen!

We zouden hier evt een discord server voor aan kunnen maken ofzo. 

Of evt via insta :)

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Hoi, ik vind het opzich wel een leuk idee. Al zijn de boeken waarin ik geïnteresseerd ben misschien niet echt iets voor jou. Dat gezegd hebbende, een insta groep aanmaken lijkt mij makkelijker en toegankelijker.

Reputatie 3
Badge

Hoi, ik vind het opzich wel een leuk idee. Al zijn de boeken waarin ik geïnteresseerd ben misschien niet echt iets voor jou. Dat gezegd hebbende, een insta groep aanmaken lijkt mij makkelijker en toegankelijker.

Zien we vanzelf wel of er boeken zijn die we beide leuk vinden. Insta groep vind ik ook prima.

Reputatie 5
Badge +6

Ik had er graag bijgewild maar ik heb geen insta :( We hebben hier ook een boekenclub nog geen 2 weken terug gehad. We zijn nu bezig om de volgende op te starten daar zijn jullie zeker ook welkom!

Reputatie 5
Badge +7

Heee, ben ik altijd open voor! Insta en discord zijn beide oké voor mij, of zelfs goodreads zou goed zijn :) 

Reputatie 7
Badge +9

Heyy mensen,

Recent lees ik wat vaker en het lijkt me heel leuk om hier met anderen over te kunnen kletsen!

Over welke boeken we lezen, elkaar dingen aanraden,  fangirlen over de karakters lol, of evt samen lezen!

We zouden hier evt een discord server voor aan kunnen maken ofzo. 

Of evt via insta :)

 

Hoi Daimzie,

 

Dit is een topidee en ik zou dit erg leuk vinden! Heb zelf geen Insta maar wel Discord en sta hier ook open voor. Nieuwe boek/leessuggesties zijn bij mij altijd zeer welkom!

Natuurlijk is er ook nog de Join Us Leesclub.

Betreft fangirlen over karakters, daar ben ik wel bekend mee (misschien iets te, haha) en dan kijk ik vooral naar mijn Reckless/MirrorWorld, ook wel bekend als Spiegelwereld en Witcher/De Hekser boeken als voorbeeld.

Reputatie 6
Badge +7

Heyy mensen,

Recent lees ik wat vaker en het lijkt me heel leuk om hier met anderen over te kunnen kletsen!

Over welke boeken we lezen, elkaar dingen aanraden,  fangirlen over de karakters lol, of evt samen lezen!

We zouden hier evt een discord server voor aan kunnen maken ofzo. 

Of evt via insta :)

 

Het lijkt me wel cool als iemand daarvoor een discord groep maakt! 

Reputatie 3
Badge

Ik ben niet heel bekend met discord maar als iemand een groep zou willen aanmaken en de link hier wil droppen zou dat fijn zijn x

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @Daimzie en de anderen, het ‘promoten’ van eigen of nieuwe andere kanalen kunnen we niet toestaan op de community. Maar, we willen jullie inderdaad wel graag wijzen (zoals @Hässlich al zei) op de Leesclub van de community, zodat het initiatief, dat wordt omarmd door veel members, ook echt op de community blijft: https://community.join-us.nu/groups/join-us-leesclub-77. Er wordt zo nu en dan ook een leesclubavond georganiseerd, deze kan dan wel voortaan plaatsvinden op onze eigen Discord server (tot nu toe ging dit via teams).