Wat zijn jullie bijnamen?

  • 3 February 2022
  • 11 reacties
  • 227 × bekeken

Iedereen heeft zo zijn/haar bijnamen, die krijg je bijvoorbeeld van familie of vrienden of juist via online een nickname.. dus ik ben benieuwd wat die van jullie zijn! En ben ook benieuwd naar hoe jullie aan deze bijnamen zijn gekomen 😊.

 

De mijne zijn; Otje (zo noemt mijn moeder mij, omdat ik vroeger altijd naar Otje keek op tv), Rossi (zo noemt een collega mij, omdat hij mij een motormuis vindt 😂) en mijn vriend noemt mij Abi. (Dit betekent iets van broer/vriend in straattaal heb ik mij laten vertellen 🙈). Mijn zelfgekozen bijnaam of nickname is Qoetje. Hier zit geen reden achter, ineens was die er 🤷


11 reacties

Reputatie 3
Badge +2

voor een bepaalde groep vrienden is mijn bijnaam kaas, was erg random, ze fietste langs me met een groepje (kende ze niet) 1 vroeg hou je van kaas, ik zei ja daarna raakte we aan de praat en sinds dien zijn we vrienden/goede kenissen. weet niet of zij het gedaan hadden maar het dorp bordje van mijn dorp hadden ze veranderd naar kaas met duct tape. 

Reputatie 2
Badge +3

Gespierde spijker,  Putin, Sboopdogg :) 

Reputatie 2
Badge +3

Gespierde spijker,  Putin, Snoopdog :) 

 

Reputatie 5
Badge +6

Gewoon, die lange, omdat ik 2 meter lang ben hahahaha

Reputatie 7
Badge +12

Dieg

Leuke bijnamen :ok_hand:  Grappig om te zien hoe jullie namen tot stand zijn gekomen! :joy:

Reputatie 4
Badge +3

mijne was vroeger op school friemelkont omdat ik altijd iets op mijn tafeltje  had liggen om mee te friemelen 😂

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb één specifieke bijnaam die ik liever niet zeg omdat deze best wel erg persoonlijk is.

 

Wél wil ik zeggen hoe ik vroeger op school (lagere school) werd genoemd: "knuffel".

Ik vond het altijd een vrij plagende bijnaam. 

 

Reputatie 6
Badge +11

Ik werd vaak Dick Trom genoemd omdat ik best wel aan de stevige kant was, Vandaar mijn profiel foto ook. 

 

Nu hoor ik vaak dat ik als kind ook op de (nieuwe) Acteur leek 

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb redelijk wat bijnamen, sommige zijn best creatief al zeg ik het zelf. Sommige worden door veel gebruikt, maar sommige ook door enkel 1 persoon.

Meer (bijna iedereen als afkorting), Peer (mijn vader), “dwerg” (mijn broertje; 1.5j jonger en ruim 15cm langer), Soldi (mensen online), Mereli (een duitse vriend die latijn volgt; daarom de i erbij), Morrol (een schoolvriendin die per ongeluk mijn naam verkeerd uitsprak wat nu m’n bijnaam is), Mega Mindy (een vriendin van mij haar moeder zei dit, sindsdien zegt zij het ook) en Merol (ja spreekt voor zichzelf). 

Reputatie 4
Badge +5

Mijn bijnamen tot zover:

Opa: Meneer of Joehen
Jaap: Bolle (omdat ik vroeger 23 kilo zwaarder was)

Collega's: Baba, Bokker (vanwege de ram die op mijn arm staat getattoeëerd), Ruff Desperado (mijn Wu-Tang naam)

Ook noemen mensen mij vaak Jeff, dat is mijn GTA FiveM Roleplay karakter zijn naam. 

Reageer