Urban exploring

  • 3 December 2021
  • 9 reacties
  • 206 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik zou het leuk vinden om met een leuke groep mensen  Urban exploring te gaan doen. Ik ben goed in fotografie en zoek creatieve artistieke mensen die mij kunnen aanvullen. Ik mis de aansluiting en zou het fijn vinden om wat meer vrienden te maken. 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +12

He Amber dit klinkt interessant.

Heb je dit al vaker gedaan of is het ook voor de eerste keer?

En in welke omgeving zou je het willen doen?

Reputatie 2
Badge

Hé Floris,

 

wat leuk dat je reageert!!!

Nee ik heb er wel heel veel over gehoord en degene met wie ik dat zou gaan doen is op het laatste moment afgehaakt om onbekende redenen. Ik wil het al heel lang gaan doen en zoek mensen die graag met me mee willen. Ik durf zelf geen auto te rijden en ik mis gewoon de aansluiting met mensen. Vorig jaar is mijn relatie uitgegaan en ben ook heel veel mensen kwijtgeraakt. Ik zou het ontzettend leuk vinden om hier vrienden te maken. 

Reputatie 6
Badge +12

Ai vervelend om te lezen.

Ik heb zelf een auto en rijbewijs dus dat scheelt heel veel. Als je wilt kunnen we kijken of het klikt en dan iets plannen of de groep groter maken?

Heb je nog andere leuke hobby’s?

Reputatie 2
Badge

Ja dat is goed. Ik zou het leuk vinden om leuke mensen te ontmoeten waar ik leuke dingen mee kan doen, want mijn wereldje is gewoon veel te klein geworden 

Reputatie 2
Badge

Wat ik zelf nog meer graag doe is schilderen. Ik beschilder voornamelijk kleding en zijden. Als mensen kleding willen laten beschilderen of een beschilderde sjaal, dan komen ze naar mij toe. Ook schilder ik voor iemand die kleding ontwerpt. Ik heb alleen nog niet veel opdrachten en ik zou het ook heel fijn vinden om hier op dit forum de juiste creatieve en artistieke mensen te vinden. Verder ben ik heel spiritueel en hoogsensitief. Dat verklaart ook wel waarom ik het moeilijk vind om aansluiting met anderen te vinden.Dit probleem heb ik al mijn hele leven al. 

Badge

Hoi Amber,

Ik heb mij vandaag aangemeld voor deze site dus heb nog niet heel veel rond gesnuffeld maar ik zag je berichtje en dacht nou dat is leuk.

Ik ben wel eens naar een oude trein opslag in België geweest maar toen ik daar aankwam viel het jammer genoeg erg tegen.

Ook ga ik tegenwoordig niet eventjes meer opstap.

Ben je wel al eens in doel geweest?

Groetjes Sabrina

Reputatie 4
Badge +5

Ik zou het leuk vinden om met een leuke groep mensen  Urban exploring te gaan doen. Ik ben goed in fotografie en zoek creatieve artistieke mensen die mij kunnen aanvullen. Ik mis de aansluiting en zou het fijn vinden om wat meer vrienden te maken. 

Heyy Amber wat een leuk idee, ik zou zelf ook wel eens graag Eens  urban exploring willen doen ik hou zelf ook van fotograferen misschien kunnen we inderdaad met een groepje wat eens gaan doen 

Reputatie 6
Badge +8

Dit klinkt echt als een heel leuk idee! 

Lijkt mij ook een leuk idee !