Moppen tappen

  • 29 December 2021
  • 9 reacties
  • 199 × bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hoi allemaal,

Ik heb het afgelopen kerstdiner mijn lolbroek aangehad want ik bleef maar moppen tappen.

Dus ik dacht net: Share jouw beste mop!

 

Hoe hebben hertjes seks?

in het ree-tje

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Wat is blauw en niet zo heel erg zwaar?

 

 

 

 

 

 

 

Lichtblauw hahaha

Reputatie 1
Badge

Op een dag komt een konijntje bij de bakker en vraagt vervolgens aan de bakker:"Heeft u worteltaart?" waarop de bakker antwoordt:"Nee dat heb ik niet, sorry." Een dag later gaat het konijntje weer naar de bakker en vraagt weer:"Heeft u vandaag wel worteltaart?" waarop de bakker antwoordt:"Nee ik heb vandaag geen worteltaart." Maar toen dacht de bakker bij zichzelf ik zal speciaal voor het konijntje worteltaart gaan maken. De volgende dag komt het konijntje weer en vraagt weer:"Heeft u worteltaart??" "Ja zegt de bakker dat heb ik."zegt het konijntje:"Vies he?"

Reputatie 4
Badge +4

Hoe noem je 100 hooligans op een vliegveld?










vlieg-tuig

Reputatie 4
Badge +6

Waarom loopt Ali B met X-benen?
 

Hij is zijn Brace kwijt.

 

Jantje bestelt een pizza bij de pizzeria. 'Wil je de pizza in 4 of 12 stukken?', vraagt de pizzabakker. 'Graag in 4 stukken', antwoordt Jantje, 'want 12 stukken kan ik echt niet alleen op.' 🍕

Reputatie 7
Badge +12

Welk standje maakt de lelijkste kinderen? 

Vraag het even aan je ouders! 😅😳

 

Reputatie 2
Badge +1

What is the difference between Dubai and Abu Dhabi?

 

 

 

 

People in Dubai don't like "the Flintstones", but the people in Abu Dhabi dooo

Reputatie 7
Badge +12

De ene paspop zegt tegen de ander "Doe je dit al lang?" Nee, zegt de ander. "Ik ben paspop". 

Reputatie 4
Badge +4

Welke kleur heeft de muur van de gipskamer? 

 

Gebroken wit :grin: