Het kerstboom topic!

  • 29 November 2021
  • 13 reacties
  • 166 × bekeken
Het kerstboom topic!

Hallo allemaal,

Sinterklaas is weer bijna uit het land en dat is voor vele het moment om de kerstboom er weer bij te halen. Dus ik dacht waarom starten we geen topic waarin iedereen zijn/haar kerstboom deelt! 

Helaas staat mijn kerstboom nog even in de opslag (we zijn nog aan het verhuizen) dus mijn foto zal iets later komen.

Maar om het topic toch een beetje op te vullen heb ik even een foto van het internet geleend :wink:

 


13 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Leuk topic :smiley::evergreen_tree: maar ik heb nog geen boom, dus mijn foto komt ook later:santa:

Leuk topic :smiley::evergreen_tree: maar ik heb nog geen boom, dus mijn foto komt ook later:santa:

ik ben benieuwd!! :wink::christmas_tree:

Reputatie 7
Badge +12

 

Dit is die van ons, hij hangt al 2 jaar op zijn kop. 

 

Dit is die van ons, hij hangt al 2 jaar op zijn kop. 

Wat super gaaf zo’n upside down tree! Leuk versierd ook! :blush:

Wij hebben gister de onze opgezet 😊

Reputatie 6
Badge +9

Ik heb het mezelf makkelijk gemaakt :p

Reputatie 4
Badge +3

De onze hebben we vanmiddag opgezet

 

Reputatie 7
Badge +12

 

We wilden eigenlijk een kleine foute kerstboom, maar door de verbouwing hebben we nu geen plek. Dus zijn we gegaan voor een foute kerstkrans boven de tv! We kunnen niet uitsluiten dat er nog 1 naast komt, misschien hetzelfde formaat maar dan iets hoger of een iets kleinere. 

Erg trots op mn boom dit jaar😊

Wat leuk allemaal! Echt heel gezellig, kan er echt van genieten zo’n kerstboom in huis! :blush: 
@Koolvis wat chique ziet dat er uit zeg! Die zou ik gewoon het hele jaar zo laten staan :speak_no_evil:
@xx_ro_smurf_xx Wat een lange boom! Leuk gedaan! :hugging:
@Diego Oooo dat is ook super gaaf zeg zo’n foute kerstkrans! Leuke versieringen hangen er in!
@Eefje1506 Die is wel echt super luxe zeg! Leuk gedaan en dat kleedje eronder, daar wil je zo in springen zo fluffy :blush:

 

Wat leuk allemaal! Echt heel gezellig, kan er echt van genieten zo’n kerstboom in huis! :blush: 
@Koolvis wat chique ziet dat er uit zeg! Die zou ik gewoon het hele jaar zo laten staan :speak_no_evil:
@xx_ro_smurf_xx Wat een lange boom! Leuk gedaan! :hugging:
@Diego Oooo dat is ook super gaaf zeg zo’n foute kerstkrans! Leuke versieringen hangen er in!
@Eefje1506 Die is wel echt super luxe zeg! Leuk gedaan en dat kleedje eronder, daar wil je zo in springen zo fluffy :blush:


 

Dankjewel! Missie geslaagd haha, lijkt luxe, valt best mee. Ballen komen van de action en een koopjeswinkel hier in de buurt, slingers, kleedje en piek van de blokker en de witte bloemen komen van een restverkoopzaak. Die stinken trouwens wel enorm... De boom zelf is de oude kunstkerstboom van mn moeder, en de lampjes en witte hangers had ik een paar jaar geleden al eens gekocht. 😊

Geen kerstboom maar wel een foute kers-trui ;) 
Vandaag is de laatste dag dat ik werk voor de kerstdagen dus als een klein grapje loop ik vandaag met deze trui rond. Zijn er nog meer mensen die met foute kers(t)truien rond lopen? :blush:

 

Reputatie 4
Badge +7

Geweldige topic dit, kan niet wachten voor kerst.

Reageer