Goede voornemens

  • 1 January 2022
  • 8 reacties
  • 105 × bekeken

Reputatie 6
Badge +11

Beste wensen iedereen en een gelukkig nieuwjaar :) 

 

 

het is echt een traditie om  voor 1 januari goede voornemens te verzinnen nu ben ik zeer benieuwd wat zijn jullie goede voornemens van afgelopen jaar en aankomend jaar? 

 

Mijne zijn vooral om beter te  kunnen plannen en te stoppen met dingen uitstellen.

 


8 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Dit jaar wil ik weer naar school, het liefst hbo social work🙃😅

Reputatie 1
Badge +2

Voor mij is het dat ik vaker op tijd moet komen. Kom meestal 2 a 3 min te laat. Is niet veel maar toch te laat is te laat. Mijn uitstel gedrag kan ook beter ja haha.

Reputatie 1
Badge

Goed voor mezelf zorgen in alle vormen mogelijk, gezond eten, rust nemen wanneer dat nodig is, goede studie/vrije tijd balans :-)

Reputatie 3
Badge +2

Voor mij is ook goed voor mezelf zorgen dit kan zijn zoals meer ontspanning pakken, naar mijn lichaam luisteren en in beweging blijven ;)

En verder wil ik graag een andere baan in de woonbranche. Ik heb nu de functie assistent shopmanager, maar heb de opleiding interieuradviseur gedaan..

Reputatie 4
Badge +5

Voor mij is het meer afspreken met andere en nog meer foto’s te maken 

Reputatie 4
Badge +8

Goede voornemens 3x zoveel gamen

Online bordspellen doen.

Dekens afmaken ( zelf gebreide ) 

Reputatie 4
Badge +3

Dit jaar wil ik weer naar school, het liefst hbo social work🙃😅

Leuk! Ik heb zelf pedagogiek gedaan, een versie social work gericht op kinderen en jongeren :grin:

 

Mijn goede voornemens dit jaar zijn meer (sociale) dingen ondernemen, uitdagingen niet (te snel) uit de weg gaan en mijn uiterste best doen bij het starten van mijn zij instroom traject op werk om mij zo optimaal mogelijk te kunnen ontwikkelen tot leerkracht :blush:

Reputatie 4
Badge +8

Aanvullende goeie voornemens 

20 uur contract vinden in een lunchroom of bakkerij in de buurt

Leren haken 😀

Reageer