fotograferen

  • 24 December 2021
  • 3 reacties
  • 83 × bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Ik vind het zelf heel leuk om te fotograferen en dan vooral actie maar de natuur in vind ik ook super om te doen, nu is mijn vraag zijn er andere hier die het ook leuk vinden om te fotograferen en kunnen we over verschillende dingen praten en misschien ooit afspreken met een groepje om samen op pad te gaan om mooie foto’s te maken.

 

ik hoor graag hoe jullie hier over denken


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 2
Badge

Ik vind wildlife fotografie zelf heel erg leuk ik heb nu een canon eos 1100D met een 75/300mm lens ik hoop ooit een grotere lens te kopen maar omdat we thuis weinig geld hebben zit dat er niet in ik heb daarom deze lens en camera van marktplaats en ik blijf zeker op marktplaats kijken voor een goedkope 150/600mm lens. Maar het lijkt me heel leuk om n keer op pad te gaan.

Groetjes Herman.

Reputatie 4
Badge +5

Ik vind wildlife fotografie zelf heel erg leuk ik heb nu een canon eos 1100D met een 75/300mm lens ik hoop ooit een grotere lens te kopen maar omdat we thuis weinig geld hebben zit dat er niet in ik heb daarom deze lens en camera van marktplaats en ik blijf zeker op marktplaats kijken voor een goedkope 150/600mm lens. Maar het lijkt me heel leuk om n keer op pad te gaan.

Groetjes Herman.

wildlife is zeker leuk om te fotograferen, ja helaas zijn lenzen zo duur dus ik snap je wel. Heb zelf een canon 750D en heb een paar lenzen waar onder andere de 70-200mm f4 en de 16-35mm f2.8

waar kom je vandaan als ik vragen mag misschien kunnen we dan eens samen foto’s maken 

 

Reputatie 6
Badge +8

Ik ging heel vaak op pad met mijn camera, vond het geweldig om te doen.  Had ook een abonnement voor de dierentuin waar ik mij helemaal uit kon leven.
Tegenwoordig iets minder omdat ik minder tijd heb. Misschien word het tijd om toch weer eens op te pakken.