Wat zijn jullie vakantieplannen?

  • 8 July 2022
  • 4 reacties
  • 166 × bekeken

Hey allemaal!

Ik ben wel eens benieuwd naar wat jullie vakantie plannen zijn!

I.v.m. je privacy etc. is het niet de bedoeling dat je zegt wanneer je weg gaat, maar uiteraard mag je wel delen waar je naartoe gaat en met wie. Of misschien blijf je lekker thuis en ga je thuis aan het verbouwen etc. dat kan natuurlijk allemaal!

Of misschien ben je wel een hele harde werker en heb je nog helemaal geen vakantie.. (Of is het nog een paar weken aftellen)..

Als laatste ben ik ook nog benieuwd naar jullie vakantie tips!


4 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Heb helaas pas vakantie rond kerst.

Reputatie 6
Badge +9

Ik ga dit jaar samen met mijn vriend naar Zweden en Noorwegen, voor mij de eerste keer dat ik daar heen ga. Ben dus echt heel erg benieuwd, en heb er al super veel zin in.

Heb jij zelf ook nog plannen?

 

Ik heb eigenlijk niet echt vakantie tips haha. Het enige wat ik wel ideaal vind, is het maken van een lijstje met dingen die ik moet inpakken. Tijdens het inpakken afstrepen, dat scheelt redelijk wat stress met of ik iets al wel of niet heb ingepakt :)

Reputatie 7
Badge +9

Ben tot nu toe deze zomervakantie lekker thuis gebleven. 

Ik heb Amazon Prime's 6-delige Good Omens miniserie (seizoen 1) nog maar eens opnieuw gekeken tijdens mijn ontbijtmomenten terwijl ik vol spanning en nieuwsgierigheid wacht op het aankomende seizoen 2, die er hopelijk snel komt. Het kijken ernaar verveeld nooit en geeft mij een blij gevoel. Ik vind het goed dat Neil Gaiman (een van de twee overgebleven auteurs van het Good Omens boek) absoluut niets kwijt wil over het tweede seizoen waar hij bij betrokken is en zo elke Good Omens fan in spanning houdt. Zijn uitspraak en antwoord: '’wacht en zie'’ telkens weer als er iets over het tweede seizoen wordt gevraagd is zowel legendarisch als hilarisch. 🤣 Ik heb er vaak om moeten lachen.

Daarnaast heb ik de films Dune & Sonic 2 gekeken (+ zoete popcorn erbij) en ben ik van plan om het boek van Good Omens en andere boeken die ik op de plank heb staan ook maar eens verder te lezen of te beginnen. Door mijn studie heb ik nooit echt tijd meer gehad om te lezen en dat terwijl ik het juist zo ontzettend leuk vind om te doen. Daar heb ik nu mooi de zomervakantie voor.

Ook slaap ik lekker uit en speel ik een videogame zo nu en dan, ik ben laatst wezen winkelen en heb de Good Omens Funko Pop Specialty Series 2 - Pack online besteld. Deze zijn gelimiteerd en exclusief waardoor ze echt alleen in Amerika en het Verenigd Koninkrijk te koop zijn. Vrij moeilijk voor mij om in bezit te krijgen dus. Gelukkig had de online webshop ze nog want ik wilde ze al heel lang hebben voor twee, drie jaar. Ze waren prijzig maar kwamen wel binnen 48 uur binnen in een beschermhoes om de Funko doos heen, waar ik echt superblij mee was.

Aziraphale & Crowley staan nu momenteel te pronken bovenop mijn Good Omens TV serie boek, de geïllustreerde versie van het Good Omens boek van Neil Gaiman en Terry Pratchett, het gelimiteerde definitieve Good Omens scriptboek en de Good Omens DVD van seizoen 1. 

 

Reputatie 4
Badge +3

Ik zou graag ergens dit jaar nog een stedentrip binnen NL willen doen, om steden te bezoeken waar ik normaal bijna nooit kom, mocht iemand ideeën hebben dan hoor ik dat graag :)

Reageer