paarden mensen

  • 9 February 2022
  • 11 reacties
  • 220 × bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Wie lijkt het leuk om hier heen te gaan?


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hi Alain, leuke oproep! Ik weet zeker dat er animo is, want er zijn behoorlijk wat paardenliefhebbers actief op de community, ben heel benieuwd! 

Hoi Alain!

Cavalluna is echt geweldig! (Vroeger heette dat nog Appassionata) Ben er 2x geweest echt toppie! Echt mooi om te zien hoe mens en paard samenwerken! Ik zou graag mee gaan maar helaas i.v.m. alle Corona dingen om ons heen durf ik dat nog niet echt. 

Maar ik raad zeker iedere paardenliefhebber (en zelfs de niet paardenliefhebbers; er is ook veel muziek/dans/show!) aan om eens te gaan kijken! :blush:

Reputatie 3
Badge +4

Hoi Alain!

Cavalluna is echt geweldig! (Vroeger heette dat nog Appassionata) Ben er 2x geweest echt toppie! Echt mooi om te zien hoe mens en paard samenwerken! Ik zou graag mee gaan maar helaas i.v.m. alle Corona dingen om ons heen durf ik dat nog niet echt. 

Maar ik raad zeker iedere paardenliefhebber (en zelfs de niet paardenliefhebbers; er is ook veel muziek/dans/show!) aan om eens te gaan kijken! :blush:

Hey Rochella,

bedankt voor je berichtje meschien in de toekomst maar snap het wel hoor,

en zeker een spectaculaire en lijkt mij ook voor iedereen😊

Reputatie 2
Badge +3

Hey! ik zag er laatst een reclame van voorbij komen. Het zag er heel gaaf uit!

Reputatie 3
Badge +4

Hey! ik zag er laatst een reclame van voorbij komen. Het zag er heel gaaf uit!

Zin om mee te gaan?

Reputatie 7
Badge +10

ik ken het niet, het ik iets gemist?

 

Reputatie 3
Badge +4

Hallo Quincy,

Voor mij is het ook nieuw maar het is er al een tijdje.

 Dus het lijk jouw wel leuk om mee te gaan? 

Reputatie 2
Badge +3

Leuk initiatief. Als het niet zo ver weg was geweest voor mij, was ik misschien wel mee geweest :racehorse:

Reputatie 3
Badge +4

Leuk initiatief. Als het niet zo ver weg was geweest voor mij, was ik misschien wel mee geweest :racehorse:

Hoi @Britt,

Meschien wel ja, had gezien dat je uit Limburg komt dat is inderdaad wel een eindje rijden.

Reputatie 3
Badge +6

Jammer dat ik het pas zo laat lees.. lijkt me erg leuk om eens heen te gaan!

Hoe was het @Alain ? Ben je nog geweest? 😊