Naar de Efteling met Join Us!

  • 17 October 2022
  • 4 reacties
  • 397 × bekeken

Reputatie 4
Badge +9

Het is natuurlijk het leukste om met een groep naar de Efteling te gaan, maar dat is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Dat realiseren ze zich bij de Efteling ook! Daarom openden ze hun deuren op vrijdag 14 oktober speciaal voor mensen die normaal gesproken niet naar de Efteling kunnen maar dit wél verdienen. Vanuit de Join Us community gingen we met een groep van 30 jongeren dankzij Sanne (medewerkster van de Efteling). Zij heeft Join Us voorgedragen!

Community member én Join Us deelneemster Elvira was erbij en vertelt je alles over de avond.

We zorgden er samen voor dat niemand alleen was

‘We verzamelden om half zeven bij de Efteling. Ik zag een aantal bekenden, maar er waren ook mensen die ik niet kende. Je kon alvast een praatje maken en aan elkaar wennen. Toen iedereen er was gingen we naar binnen. In verschillende groepjes zorgden we er samen voor dat niemand alleen was, dat vond ik het belangrijkste van de avond. De sfeer zat er goed in en dat merkte je ook, omdat iedereen blij was. Mensen waagden een poging om in een attractie te gaan terwijl ze dat eerder niet durfden. Leuk dat het nu wel lukte! We spoten elkaar nat met een machine bij de Piraña. Toen waren we aardig doorweekt, maar dat was niet erg, juist leuk!’

In het zonnetje gezet door de Efteling

‘We kregen allemaal een gratis digitale fotokaart die je kon gebruiken als je in de attractie bent geweest en er foto’s waren gemaakt. Deze kon je gelijk op je telefoon zetten, erg handig! Ook kreeg je een tegoedbon om te besteden aan eten en drinken. Je zorgen maken dat je geen eten en drinken had hoefde dus niet. Op het einde van de avond kregen we nog een hele mooie watershow met muziek van onder andere Guus Meeuwis. Dit maakte de avond helemaal af! Het was erg fijn om te horen dat iedereen er van had genoten en een leuke avond had.’


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Wat een mooie avond, zeker van genoten en bedankt aan iedereen die erbij was! 

Reputatie 7
Badge +10

Toch jammer dat ik niet mee ging! Volgende meer ben ik er bij!

Reputatie 3
Badge +5

het was zo ontzettend gaaf heb er zo van genoten. Volgende keer ben ik er zeker bij.

Reputatie 4
Badge +4

Wat een leuk idee! Gaat dit ook nog vaker gebeuren? Ik heb dit helemaal niet meegekregen namelijk.