Deel je huisdieren!

• 20 February 2022
  • 16 reacties
  • 313 Bekeken
Deel je huisdieren!
Reputatie 3
Badge

Hoihoi!

Er zijn hier vast meer dierenliefhebbers! Het leek me leuk om hier te delen wat voor huisdieren je hebt en eventueel foto's te plaatsen. Dus, wat voor huisdieren hebben jullie?

Ik heb zelf 2 katten, Pippa en Oreo!

16 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Het Nicole,

Wat een leuk topic om te openen! Ik heb zelf geen huisdieren, op het moment niet mogelijk. Maar ik zou heeeel graag een hond willen, en katten! (En stiekem een volledige boerderij met kippen, varkentjes en een koe!) dus ik ga zeker dit topic mee volgen! 

En een foto van de kat van een familie lid, waar ik dol op ben! 🐱

Reputatie 6
Badge +8

Ah wat lief!

Badge +1

hii Colliecol,

Wij hebben thuis twee katten en mijn zus en ik smeken om een zusje

de twee zusjes betrapt

Reputatie 3
Badge +2

Wow, wat een super schattige katten allemaal! Maar we missen nog wat honden hier, dus bij deze ook de hond van m'n ouders, Scrappy (een Hollandse Smoushond helemaal uit Tenerife 😜):

Reputatie 1
Badge

Awe wat zijn die toch allemaal schatjes!! 🥺 

Ik heb zelf een hondje, hij wordt in paar weken 1 jaar! Hij is echt een goed model voor foto's! 🥰

Reputatie 5
Badge +5

Reputatie 2
Badge

Ahhhw wat een leuke dieren hier zeg! 🥰

Dit is mijn Roemeense dame!

Reputatie 2
Badge +2

Dit is 1 van mijn 4 ratjes Bobby,

Hij is bijna 3 en dat is erg oud voor een ratje. helaas morgen met m naar de dierenarts maar hopelijk mag hij nog een tijd bij ons blijven :)

hij is een echte knuffelkont

Reputatie 2
Badge

Ik heb altijd cavia's gehad. Helaas heb ik er nu maar eentje over maar ze doet het goed! Ze is echt mijn beste vriendin en een meer een therapiecaafje voor mij ze zit graag heerlijk een uurtje op schoot en knuffel haar elke dag. Meet June!🥰

Badge

Hoi hoi, wat een leuke huisdieren😍! Ik zou heel graag een hond willen, maar helaas is dit nu niet mogelijk. Mijn oma heeft wel een hondje, Bobby. Ik zal een paar fotootjes delen:). 

Volgensmij deel ik redelijk laat wat in deze topic, maar ik vond deze te leuk om niets te delen! Ik heb ook pas sinds vandaag een account, dus ben nog een beetje zoekende:) 

Misty, de Eurasiër

Reputatie 2
Badge +1

Wat lief allemaal!

Badge

Mijn 3 katten (v l n r) Stitch, Vaiana & Lilo

en mijn hondje Dushi 

Reputatie 3
Badge +3

Wat een leuke dieren hier🤗

Ik heb zelf een konijn genaamd: Jack. Hij is 5 en word in December alweer 6 :) 

Het is echt een boefje soms, maar met een hartje van goud. Hij mag ook graag graven en rennen door het zand. Wanneer hij niet buiten in het zand zit, ligt hij bij ons gezellig binnen (zoals je op de foto ziet).

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb een waslijst aan dieren gehad, maar nu heb ik twee honden.

Eerst is Fay, een Duitse dog. Ze is drie jaar oud en heel lief (maar onstuimig). En ze mag wel groot zijn, maar van binnen is het een bangerik ondanks dat ze waaks kan doen (alleen is dat maar voor de schijn, want als het erop neerkomt, loopt ze weg). Hier is een foto van haar als pup en daarnaast haar als grote hond.

Fay van pup naar volwassen

Ook heb ik een Duitse herder reu die Tigo heet. Ik heb meerdere Duitse herders gehad (meestal een vrouw die we altijd Kenda noemen), maar nu hebben we een mannetje. Hij is heel speels en lief, plus minder bang dan Fay. Alleen is Tigo nu een tijdje bij mijn oom omdat het thuis op dit moment te hectisch is om twee honden te hebben

Wij hebben een hond en een poes.
De hond heet Jana en ze is een dwergpinscher van nu alweer 7 jaar.
De poes heet Jinxie en zij is net een half jaar oud geworden en ze neemt het grote voorbeeld aan Jana zoals je goed kan zien op de foto haha. 😂

Reageer