Allergie

  • 2 February 2022
  • 14 reacties
  • 209 × bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Heeyy! Ik ben gewoon even heel benieuwd.. Zijn er mensen op de community die, net als ik, ook een allergie hebben?

 

Misschien is het een heel random onderwerp, maar hey, niet geschoten is altijd mis toch :-)


14 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Ik ben allergisch voor mijn eigen hond, wat heel raar klinkt. En heb hooikoorts. 

Reputatie 5
Badge +6

Ik ben allergisch voor mijn eigen hond, wat heel raar klinkt. En heb hooikoorts. 

Ohh handig. Heb je er veel last van?

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb er een hele boel. Hooikoorts, huisstofmijt, katten en bepaalde gras soorten. 

Reputatie 6
Badge +8

Ik ben allergisch voor mijn eigen hond, wat heel raar klinkt. En heb hooikoorts. 

Ohh handig. Heb je er veel last van?

In de afgelopen jaren heb ik er wel minder last van gekregen.
Alleen als ik hem te vaak aanraak of langere tijd in contact is geweest, krijg ik uitslag. Dus als hij bij mij op schoot ligt te slapen of op mijn dekbed. 

Reputatie 5
Badge +6

Ik heb er een hele boel. Hooikoorts, huisstofmijt, katten en bepaalde gras soorten. 

Ook handig om te hebben…. Vaak hoor je bij hooikoorts dat je ook verschillende voedselallergieën erbij kan krijgen. Daar hebben jullie geen last van @Naoomi en @Diego ? 

🙋🏻‍♀️ met name veel voedselallergieën, zoals pinda en chocolade, en daarnaast ook nog huisstofmijt, huisdieren en dat soort dingen. Mij zie je nooit zonder m'n noodmedicijn tasje hahah

Reputatie 1
Badge +2

ik heb hooikoorts. het is nu al begonnen en het gaat door tot eind september.(eind september bloeit de ambrosia waar ik blijkbaar niet tegen kan)

Reputatie 5
Badge +6

@Nadeche Wow dat zijn wel veel allergieën! Ik heb zelf alleen een pinda en noten allergie, dat vind ik al erg genoeg 😅. Zijn er dingen die je juist niet kan doen door je allergie? (naast het vermijden natuurlijk)

Reputatie 5
Badge +6

@Tarzan Hooikoorts is ook erg vervelend. Zelf heb ik het niet gelukkig maar het zit wel bij mij in de familie. Heb je er veel last van?

Reputatie 2
Badge +3

Ik heb last van huisstofmijt en heel voor soorten dierenharen. Ze hebben katten en honden vastgesteld maar het is meer dan dat en merk dat het bij honden weer mee valt dus het is uitproberen 😬. 

Wel balen dat ik een dierenliefhebber ben...

Reputatie 3
Badge +7

Sommige noten, en van een aantal fruitsoorten krijg ik een oranje bek (allemaal oranje bultjes) is gwn irritant maar niet heel erg

Reputatie 7
Badge +9

Latex en kiwi, maar die twee hebben een verband. 

Weet niet of werk nou elastiekjes met latex gebruikt maar ik ga het risico niet nemen 

Reputatie 4
Badge +5

Ik heb een allergie voor Rexona en Nivea producten.

Had het vroeger als deo maar mijn huid reageerde heel heftig. Dus een no go voor mij.

Reputatie 2
Badge +3

Ik ben allergische voor Lenor wasmiddel en Ariel

En  Hooikoorts, huisstofmijt, katten. 

 

Thats my life haha

Reageer