Wie wil er een crea-avond houden?

  • 15 February 2022
  • 7 reacties
  • 205 × bekeken

Reputatie 3
Badge

Om maar meteen met de deur in huis te vallen het idee van mij in ieder geval was dus om een soort digitale get together te doen en dan dus aan je werk te werken wat tips tijdens zo'n avondje te delen etc. Houd het makkelijk en houd elkaar een beetje aan het werk en geeft elkaar wat inspiratie. Ik merk dat ik snel ideeen krijg met kunst van andere mensen en andere hun enthousiasme en denk dat dat voor velen geld. 

 

Hebben jullie voorstellen hoe je dat het makkelijkste vind om te doen? Teams/ Zoom/ Whatsapp groepje? Of gewoon voorlopig even hier dingen delen en naarmate het vordert een groepje maken ook prima. 

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Misschien is via discord wel leuk? Daar hebben we een tijdje geleden de game avond ook in gehouden! 

Reputatie 3
Badge +6

Lijkt me leuk om mee te doen. Discord is inderdaad erg makkelijk.

Ontzettend leuk idee!

Via de discord zou makkelijk zijn of via een zoom meeting! 

En dan misschien eens beginnen met een middagje/avondje proberen te plannen? En kijken wie zich daarbij willen aansluiten😊 

Misschien is het ook wel leuk (maar ik weet niet of het haalbaar is hoor) om er een thema aan te koppelen? Bijv. Het is bijna Pasen, dan als thema een Pasen crea bijeenkomst? 🙈🤷 

Mocht je willen sparren erover dan houd ik me aanbevolen! 😊

Reputatie 3
Badge

Sorry voor de late reactie allemaal zit met een hernia thuis en was even niet bezig met join us hoop MRIs artsen en gedoe.  Discord heb ik geen ervaring mee dus daar zou iemand andera dus even het voortouw moeten nemen. Wat betreft pasen lijkt me leuk pasen themed crea avond!

Reputatie 4
Badge +3

Ik ben ook voor! Lijkt mij enorm gezellig!

Badge

Hallo iedereen! Is dit groepje nog actief? Het leek mij namelijk ook erg leuk! Het is nieuw voor mij hoor, zo'n online clubje dus ik weet niet hoe alles werkt😅

Hey iedereen. Vanavond gaan Bo en ik een creatief uurtje houden via zoom. Mochten jullie je willen aansluiten dan hoor ik het graag (graag even of mijn naam vermelden of een privé berichtje sturen). Het is om 19u tot ongeveer 20u, kan iets uitlopen.

 

@Aura als je vanavond ook kan dan ben je natuurlijk ook van harte welkom! 😊