Fotografie: (Huis)dieren

  • 19 April 2022
  • 6 reacties
  • 102 × bekeken

Hey allemaal.
Dit topic is bedoeld om de foto's die jullie gemaakt hebben te delen. Het gaat hier dan om foto's met het thema: dier🐒🐇🐖🐦🐍

Er zijn echter wel een paar regels voor het plaatsen van foto's:
- Deel geen foto's waar personen (herkenbaar) op staan. 
- Deel geen foto's die aanstootgevend zijn (dat wil zeggen bijv. geen parende dieren, geen dierenmishandeling etc.). 
- Deel alleen de foto's die jij hebt gemaakt (zet er desnoods een '’watermerk'’ van je nickname in als je zeker wilt zijn dat je foto's nergens gebruikt voor gaan worden)
- De foto's die hier gedeeld worden blijven binnen deze community d.w.z. heb respect voor elkaar en sla geen foto's van een ander op. 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Dit is onze kitten genaamd Jinx. 

En dit is ons hondje genaamd Jana.

 

De foto's zijn beide gemaakt met de camera pro app op mijn telefoon. Er zijn heel veel instellingen en ik heb er weinig verstand van, dus als iemand nog tips heeft voor zulke 'portret' foto's, dan hoor ik het graag 😊

 

Reputatie 4
Badge +7

 

@Relia wat een leuke actie foto! Leuke hond heb je! Hij/zij kijkt er echt heel vrolijk bij en die oortjes zo! 🥰

Reputatie 1
Badge

Leuke foto's!

Dit zijn mijn twee cavia's 😁

 

Reputatie 2
Badge +4

Leuke foto's!

Hier mijn hond (Bailey), vind het leuk om foto's van haar te maken, maar ben nog niet heel handig met de camera-instellingen.

Dit is wel een bijgesneden versie, onze tuin is een beetje rommelig. ;)

Reputatie 3
Badge +4

Dit is 1 van mijn 4 rattenvriendjes Jimmy 😀