Zijn er hier ook mensen die het bijvoorbeeld leuk vinden om naar de bios te gaan?

  • 20 February 2022
  • 13 reacties
  • 423 × bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey ik ben sinds vandaag lid in de groep. Zijn er hier ook mensen die het bijvoorbeeld leuk vinden om naar de bios te gaan en leuke dag van maken? 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hi Björn,

Goed idee, benieuwd hoeveel reacties erop komen! Voor de zekerheid zou je je vraag ook nog in jouw regio groep kunnen plaatsen, Zuid-Holland toch?  

Reputatie 2
Badge

Vind ik een tof idee!

Reputatie 6
Badge +8

Klinkt als een leuk idee! 

Reputatie 4
Badge +6

Klinkt leuk, maar wat Nathalie ook zegt. Dit is wss wel regio gebonden of mensen kunnen.
Ik stel voor dat je dit in jou regio groep bespreekt. Als jullie een datum/film hebben gepland mag je het altijd hier delen. Wellicht zijn er dan toch een aantal die ervoor willen reizen.
Dat lijkt mij de handigste optie. Heel veel succes :Ik hoor er graag meer over zodra het is gelukt :)

Hi Björn,

 

Ik ben ook nieuw in deze community. Naar de film vind ik ook leuk om te doen.

In welke regio woon je? Ik kom uit Hilversum.

 

 

Hey Björn! 

Leuk idee! Binnenkort komt de nieuwe fantastic beasts film uit in de bioscoop en ik heb al meerdere leden hierover gehoord. Misschien kunnen we wel wat regelen (uiteraard in overleg met Join Us) om daar wat mee te doen. Houd vooral de community in de gaten! :blush:

Badge

Hey ik ben sinds vandaag lid in de groep. Zijn er hier ook mensen die het bijvoorbeeld leuk vinden om naar de bios te gaan en leuke dag van maken? 

Ja zekker 

Reputatie 2
Badge +1

Hi Björn,

 

Ik ben ook nieuw in deze community. Naar de film vind ik ook leuk om te doen.

In welke regio woon je? Ik kom uit Hilversum.

 

 

Ik woon zelf omgeving rotterdam

Reputatie 1
Badge

Hey ik ben sinds vandaag lid in de groep. Zijn er hier ook mensen die het bijvoorbeeld leuk vinden om naar de bios te gaan en leuke dag van maken? 

Zeker leuk!

 

Reputatie 7
Badge +10

@Wildmendjohn 

Reputatie 4
Badge +8

Hey thx for the tagg @Quinty  

Ik doe wekelijks bioscoop uitjes ina Pathe  arnhem/nijmegen  ik.wil binnenkort eens naar Ede uitbreiden  :) 

Reputatie 7
Badge +10

Geen probleem @Wildmendjohn 

Reputatie 7
Badge +10

Dit is een voorbeeld @Björn