Crea Club

  • 18 October 2022
  • 5 reacties
  • 152 × bekeken

Lieve leden van de Crea club,

Het is al een tijdje geleden sinds de laatste crea-club bijeenkomst maar misschien dat we de crea club een beetje nieuw leven kunnen inblazen door met elkaar eens weer te gaan brainstormen wat we er mee willen doen. 

We hebben de voorgaande bijeenkomsten gewerkt met een bepaald thema (eenzaamheid) maar ook met een bepaalde art style (Zentangle) en hadden nog wat andere ideeën voor de boeg. 

Wat zouden jullie nog willen vanuit de crea club? Als het mogelijk is gaan we deze weer inplannen via Discord (helaas heb ik daar zelf nog even de tijd niet voor nu). 


5 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hey @Rochella  wellicht samen teken  spellen doen. Gartic phone jackbox ( teken spellen )? Skribbl draw something enzo?

Reputatie 1
Badge +4

Is het niet een idee een speciaal community de doen waar we met elkaar kunnen chatten met verschillende hobby’s enzo 

Reputatie 4
Badge +8

Is het niet een idee een speciaal community de doen waar we met elkaar kunnen chatten met verschillende hobby’s enzo 

Dat is er al. Maar vanwege De grote van de community uitgesplitst  in verschillende topics gaming, Arts&crafts sport, movie-series &muziek.  En nog een paar extra 

 

Je zou altijd bij small talk een topic kunnen open met wat zijn jullie hobbies?

Reputatie 1
Badge +4

Ik bedoel meer op Discord 

Reputatie 4
Badge +8

Ik bedoel meer op Discord 

Oh een specifiek chat kanaal waar je hobbies kan bespreken?

Dat gaat helaas niet gebeuren omdat de discord een verleging is van de community. En geen vervanging hierin is hun kijk niet veranderd 

 

Plus er extra moderatie nodig is 

Je kan altijd vragen in de chat op discord   wat iedereen hun hobbies zijn :) groetjes djohn:)

Reageer