Login probleem op de App? Zo regel je dat

  • 19 November 2021
  • 17 reacties
  • 428 × bekeken
Login probleem op de App? Zo regel je dat
Reputatie 3
Badge +2
  • Community Admin
  • 8 reacties

De 3 meest voorkomende inlogproblemen in Join Us App

  1. E-mail met link niet ontvangen
    Na je kennismakingsgesprek met de Join Us begeleider hoor je of je kunt starten. Als dat zo is, dan ontvang je een mailtje met een hyperlink. Via die link kun je jouw account aanmaken. Heb je geen mail ontvangen? Dat kan soms gebeuren en is super vervelend. Om te beginnen vragen we je jouw mailbox binnenstebuiten te keren. Soms zit je mail in de SPAM filter of heb je hem per ongeluk verwijderd. Mailtje nog steeds niet gevonden? Ga dan naar mijn.join-us.nu en klik op inloggen (rechtsboven). Vul je mailadres in en klik op wachtwoord vergeten. Je krijgt nu een nieuwe mail en kunt je wachtwoord instellen.
     
  2. Hyperlink in de mail verlopen
    Heb je de mail wel ontvangen, maar is de link verlopen? Dat geeft niet. Het gebeurt heel vaak. De hyperlink is namelijk een beperkt aantal uren geldig. Als je link verlopen is dan kun je zelf een nieuwe aanvragen. Ga dan naar mijn.join-us.nu en klik op inloggen (rechtsboven). Vul je mailadres in en klik op wachtwoord vergeten. Je krijgt nu een nieuwe mail en kunt je wachtwoord instellen.
     
  3. Wachtwoord vergeten
    Ben jij je wachtwoord vergeten? No worries! Dit overkomt echt iedereen. Zelfde trucje als hierboven omschreven. Ga naar mijn.join-us.nu en klik op inloggen (rechtsboven). Vul je mailadres in en klik op wachtwoord vergeten. Je krijgt nu een nieuwe mail en kunt je wachtwoord instellen. 

 

Staat jouw inlogprobleem er niet? Laat dan een reactie achter!


17 reacties

Reputatie 2
Badge

Het lukt mij niet in te loggen op de app. Daar lijken wachtwoord en gebruikersnaam niet in het systeem te staan. Via internet lukt het soms wel om in te loggen. Ik hoor graag van iemand. 

Reputatie 5
Badge +6

Het lukt mij niet in te loggen op de app. Daar lijken wachtwoord en gebruikersnaam niet in het systeem te staan. Via internet lukt het soms wel om in te loggen. Ik hoor graag van iemand. 

Heb je vraag intern doorgestuurd voor je

Reputatie 6
Badge +6

Het lukt mij niet in te loggen op de app. Daar lijken wachtwoord en gebruikersnaam niet in het systeem te staan. Via internet lukt het soms wel om in te loggen. Ik hoor graag van iemand. 

Hi Quinn, vervelend om te lezen. We gaan het graag voor je oplossen. Wil je een mail sturen naar jan@join-us.nu ? Geef aan wat je gebruikersnaam (mail) is en voor welke groep je bent aangemeld. Dan weet Jan genoeg om het na te kunnen kijken in het systeem. 
Groetjes Myke van Join Us 

Reputatie 1
Badge +2

Hij pakt mijn even voorstellen niet

Reputatie 1
Badge +2

Hoe werkt het precies?

Reputatie 6
Badge +11

Hoe werkt het precies?

 Hey Mel bedoel je hier op de community? 
 

je mag mij eventueel wel een berichtje sturen ik  help je graag opweg 

Reputatie 1
Badge +2

Ja

Reputatie 2
Badge +3

Het lukt mij niet om in te loggen in de app maar via de mail die ik heb ontvangen kan ik wel op internet in mijn account komen.

Ik zou graag in de app willen kunnen inloggen. Hij zegt dan dat de inloggegevens niet goed zijn.

Reputatie 3
Badge +3

Hoi Ingmar,

Deze item gaat over de Join Us app en is voor jongeren die aangesloten zijn bij 1 van de Join Us groepen, op locatie of online. Dus het is geen app voor de community, die kun je inderdaad alleen via internet bezoeken!

Reputatie 2
Badge +3

Oke en wat betekent het om je aan te sluiten bij een groep?

Moet je daarvoor betalen of een member zijn?

Reputatie 3
Badge +3

Aansluiten is helemaal gratis en je hoeft geen member te zijn. Er zijn fysieke groepen en online groepen. Ze zijn alleen nog niet op alle plekken in Nederland georganiseerd. Waar woon je, dan kijk ik het even na!

 

Reputatie 2
Badge +3

Ik woon in Uitgeest

Reputatie 3
Badge +3

Locaties - Join us (join-us.nu)

Er is geen fysieke groep in Uitgeest maar wel een online groep! Ook heel zinvol en leuk! En daarnaast kun je gewoon ook op de community actief blijven. Slimme en handige combi zo! 

 

Reputatie 2
Badge +2

waar kan ik jullie app instaleren?

Reputatie 7
Badge +12

waar kan ik jullie app instaleren?

De app is toegankelijk voor jongeren die mee doen aan Join Us online of real life.

 

Je krijgt via deze weg ook uitleg hoe je hem moet downloaden. 

Reputatie 2
Badge +2

Hallo iedereen,

Ik heb de app gedownload maar mijn gebruikersnaam, email en wachtwoord worden niet geaccepteerd.

Op mijn mobiel en laptop kan ik wel gewoon inloggen in de community enkel de app doet het niet. Bij wachtwoord vergeten zegt hij dat mijn gebruikersnaam niet bestaat.

 

Alvast bedankt voor de support,

Reputatie 7
Badge +12

Hallo iedereen,

Ik heb de app gedownload maar mijn gebruikersnaam, email en wachtwoord worden niet geaccepteerd.

Op mijn mobiel en laptop kan ik wel gewoon inloggen in de community enkel de app doet het niet. Bij wachtwoord vergeten zegt hij dat mijn gebruikersnaam niet bestaat.

 

Alvast bedankt voor de support,

De Join Us app is alleen bedoeld voor als je online of fysiek mee doet in een groep. Dit is geen onderdeel van de community.

Reageer