Hoe het was bij de Join Us Hang Out op Bevrijdingspop 2022

  • 6 May 2022
  • 1 reactie
  • 274 × bekeken
Hoe het was bij de Join Us Hang Out op Bevrijdingspop 2022
Reputatie 5
Badge +5

"Ik ben blij dat dit georganiseerd is. Ondanks dat ik lang moest reizen, vond ik het de reis meer dan waard!” (Elvira, 18 jaar)

 

Hoe vier je vrijheid, terwijl vrijheid niet vanzelfsprekend is? Bij Bevrijdingspop Haarlem herdenken en vieren we de vrijheid, omdat die twee naast elkaar kunnen bestaan. Onder vrijheid hoort ook het plezier maken met leeftijdsgenoten! Want wat als je bijvoorbeeld niet weet met wie je kan gaan en niet alleen durft te gaan? Of als je het reizen spannend vindt waardoor je thuis blijft?

Gelukkig kon je je vooraf aanmelden via de community, waardoor we in een groepsapp met elkaar konden afspreken om samen te reizen. Ook hadden we veel voorpret samen en werden de beste festival-tips gedeeld, zoals het dragen van gehoorbescherming en welke artiesten we graag wilden zien optreden.

Samen wandelden we naar het festivalterrein, waar de gesprekken al gauw overgingen naar wat we allemaal zouden zien deze dag. Wie heeft de plattegrond? Hoeveel munten gaan we halen? Wanneer beginnen Suzan & Freek?! In groepjes liepen we van het ene podium naar het andere, om vervolgens weer even bij elkaar te komen bij de Hang Out. Er waren ook een vrijwilligers en medewerkers van Join Us, die voor je klaar stonden mocht er iets zijn. Voor sommigen was het de eerste keer naar een festival gaan, dus dat voelde enorm fijn. Je wist dat er anderen waren en dat Join Us er was, waardoor het veel minder spannend was om er alleen op af te komen. In de loop van de dag sloten er steeds meer mensen aan, die op het laatste moment hadden besloten toch naar Bevrijdingspop Haarlem te komen. En dat was gewoon cool, want iedereen is welkom bij Join Us.

 

Wil je op de hoogte blijven van evenementen? En lijkt het je leuk om ook een keer mee te gaan of mee te doen? Via de community organiseren we (online) events waar we samen leuke dingen doen. Zo ontmoet je anderen die het misschien net zo spannend vinden als jij, maar waarbij je wel weet dat je welkom bent!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Het was heel gezellig, zeker voor herhaling vatbaar! 😁