De Hang Out op Fabriek Magnifique? Ga mee!

  • 7 July 2022
  • 12 reacties
  • 570 × bekeken
De Hang Out op Fabriek Magnifique? Ga mee!
Reputatie 5
Badge +5

Na de vele positieve reacties en een mega leuke dag met jongeren vanuit het hele land op Bevrijdingspop, is er weer een Hang Out op het gratis toegankelijke festival Fabriek Magnifique!

Wat is Fabriek Magnifique?

Fabriek Magnifique is een cultureel en kunstzinnig festival in Veghel, met écht alles erop en eraan. Je kunt genieten van de meest uiteenlopende acts, zoals beeldende kunst, dans, literatuur, muziek en theater. Kunst die verbindt en mensen met elkaar in contact brengt. Daarnaast biedt Fabriek Magnifique ook enorm veel lekkere eet- en drinktentjes. Maar je kan ook gewoon je eigen picknickmand meenemen. ;) Iedereen is welkom bij Fabriek Magnifique. En als je het spannend vindt om alleen naar het festival te komen, weet dat Join Us er is met een Hang Out en dat we het superleuk vinden als je ook komt!

Waar, wanneer, met wie kan ik gaan?

De Hang Out is een plek op het festivalterrein waar altijd iemand aanwezig is vanuit Join Us. Dit zijn jongeren van de jongerenraad, (oud)-deelnemers en begeleiders die er voor zorgen dat iedereen zich welkom voelt. Je bent bij de Hang Out nooit alleen. Op 22 en 23 juli is de Hang Out dé ontmoetingsplek voor jongeren die sociaal contact lastig vinden. Op dit event kun je aangeven dat je meegaat. Kom jij ook? Dat vinden we leuk. :)


12 reacties

Reputatie 3
Badge +6

Wat leuk! Helaas ga ik precies die vrijdag 22 juli op vakantie. Helaas ook weer niet, want vakantie is natuurlijk ook leuk. Het is redelijk dicht bij mij in de buurt dus wel jammer dat ik niet kan. Voor de mensen die wel gaan, veel plezier!

Reputatie 3
Badge +5

Hi, 


Wat lijkt me dit ontzettend leuk. Helaas vind ik het erg spannend en ken ik niemand. 

Badge +9

Hi, 


Wat lijkt me dit ontzettend leuk. Helaas vind ik het erg spannend en ken ik niemand. 

@xMelisje Bij onze vorige Join Us Hang Out op Bevrijdingspop waren ook heel veel jongeren die het spannend vonden om de stap te zetten om naar het festival te gaan. Begrijpelijk dat zo'n stap spannend is! Zij zijn super blij dat ze het uiteindelijk toch gedaan hebben. Juist omdat je bij Join Us nooit alleen bent, ook als je niemand kent.

Misschien helpt de video over Bevrijdingspop je over de streep om het avontuur aan te gaan en nieuwe mensen te ontmoeten: 

 

Je bent meer dan welkom!

Reputatie 6
Badge +12

Hi, 


Wat lijkt me dit ontzettend leuk. Helaas vind ik het erg spannend en ken ik niemand. 

Ik ben erbij en kan ook mee lopen dus je bent nooit alleen. 

Leuk Leuk! Ik ben er misschien op de vrijdag ook bij! 😊

Reputatie 3
Badge +5

@Tom @Floris Dank jullie wel. Ik ga erover nadenken :)

Reputatie 7
Badge +10

hahah in Veghel

Reputatie 4
Badge +8

Hmmm zou er over nadenken...  Is het erg als Ik via discord gecontact wordt? 

Gezien laasts ( moderatie weet wat) sta ik niet op te springen om mijn nummer weg te geven.....   

Mag ik ook daar bij join.us tentje staan met wat oudere vrienden dan doelgroep 31-37?;

Beetje lullig om.hun achter te laten zo 

Reputatie 3
Badge +3

@Wildmendjohn Nee, helaas, dat staan we niet toe, de community en Join Us is voor jongeren tot 30 jaar. Je zult eerder andersom te werk moeten gaan; jij hopt zelf van de ene hang-out naar de andere hang-out 😊

Reputatie 4
Badge +8

Hmmm.. allright clear 

Thx voor het antwoord 

Reputatie 3
Badge +5

Ik wou eerst gaan, maar zit met vervoer en een verjaardag, dus ik haal het niet

 

Veel plezier voor iedereen die gaat!

Reputatie 7
Badge +9

Vind het idee voor de live Hang Out ontzettend leuk maar ben erg afhankelijk van het OV betreft vervoer. Ik heb vanmiddag gekeken qua het reizen en ik ben ongeveer 3 uur heen onderweg met de bus naar Veghel en 3 uur terug met de bus aan het reizen naar huis, zo rond de 6 uur in totaal, dus dat gaat hem helaas niet worden.

 

Voor iedereen die wel gaat en dichterbij woont: heel veel plezier! 

Reageer