Gaming is echt niet alleen maar een hobby, maar ook een geweldige manier om te connecten en samen te groeien. Het is een plek waar mensen nieuwe vriendschappen kunnen sluiten, teamwork kunnen leren en hun strategisch denken verbeteren. Ik heb vroeger altijd op mijn XBOX 360 bijvoorbeeld heel veel Halo gespeeld. Wat is jouw favoriete game? En wat maakt het zo leuk voor jou? Deel je ervaringen hieronder!
Hoi
Hoe lang speel je al Halo?
-Daan
Hey
pfoeh dat is een goede vraag hahaha
Ik denk al sinds de tweede dus dat is al 6 jaar geleden denk ik.
Ik moet zeggen dat ik rocket league nog nooit heb gedaan, heb je daar veel coordinatie voor nodig? dan is het namelijk denk ik niks voor mij hahaha
Groetjes,
Eva
Mijn favoriete game is toch echt wel Bloodborne.
Mijn favoeriete game is lethal company momenteel speel ik dat veel
Mijn favoriete game is detroit become human, het verhaal is super goed en het spel qua graphics is ook gewoon geweldig. En elk horror spel wat ik samen met iemand kan spelen is ook zeer leuk :)
Mijn favo game(s) is de reeks van resident evil! echt alle games zijn super goed. de graphics de kwaliteit, de stem acteurs, de personages echt alles!
Oeh dat is zeker een lastige vraag.
Mijn favoriete games zijn Call of Duty en Forza Horizon.
Call of Duty om juist te leren van andere spelers en daar een goede strategieën uit te kunnen halen. Daarnaast vind battelen tegen hogere spelers altijd uitdagend waardoor dat mij altijd motiveert
Forza Horizon om juist het hele land af te rijden met de leukste en uitdagende voertuigen, daarnaast is het samen rijden met ander spelers altijd gezellig en leuk om zo ideeën te kunnen delen
Lastige vraag, zelf vindt ik het verhaal van Red Dead Redemption 2 nog steeds iets wat me echt is bijgebleven.
Xbox 360?! Super nice Eva! Echt een van de beste consoles ooit. Jammer dat die van mij recent is overleden aan de Red Ring Of Death
Ja videogames, ik kan er uuuuren over praten. Persoonlijk ben ik erg geïnteresseerd in retro games. Bijvoorbeeld op de Sega Saturn, Dreamcast en PlayStation 1. Bovendien hangen de Guitar Hero gitaren aan de muur :)
Maar een potje Competitive Valorant vind ik ook niet verkeerd :p
Leuk om te lezen wat iedereen speelt hier. Heel gevarieerd.
Call of Duty kan ik helaas niet zo veel over zeggen, omdat ik nooit verder kwam als het beginscherm, ik wist niet hoe ik de campagne moest openen hahaha
Call of Duty kan ik helaas niet zo veel over zeggen, omdat ik nooit verder kwam als het beginscherm, ik wist niet hoe ik de campagne moest openen hahaha
Haha dat snap ik wel.
Als je Forza nog heb kunnen we misschien een keer samen racen en het land door crossen.
Horizon zero dawn!
Helaas is mijn Xbox laatst tragisch gestorven aan het stofmonster
Rust zacht
P.s. Ik ben hem gwn kwijt
Reageer
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.