Voor de gamers onder ons drop hier je gamenaam

  • 25 November 2021
  • 39 reacties
  • 1421 × bekeken

Er zijn heel veel gamers hier op de Join Us community. Misschien is het idee om een topic te starten waarbij je je gamenaam kan droppen, op welk platform je speelt en welke spellen je speelt zodat je misschien makkelijker mensen vindt om mee te gamen?

Er is een Discordgroep opgericht voor de community. Let wel; je kunt hier op tekst chatten. De spraakkanalen worden alleen geopend voor events. Discord Join Us


39 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Discord zou inderdaad leuk idee zijn!

Ps4 vandilleee

- Battlefield 2042

- Rocket league 

- Fortnite

- Fifa 22

Reputatie 6
Badge +12

Ik speel voornamelijk via de Pc dus denk dta je dan niet makkelijk iemand kan vinden.

Ook vind ik het leuk om bordspellen of kaartspellen te doen en dat zou dan offline of via boardgamearena kunnen.

Rocket leaque

Age of empires 2

Payday 2 

Unrailed

 

Reputatie 5
Badge +5

Goed idee!

Zelf heb ik eigenlijk geen multiplayer games voor PC, maar wel voor de switch:

- Animal Crossing: New Horizons

- Mario Kart 8

- De NES en SNES games (volgens mij hebben die ook online multiplayer?)

- Overcooked 2

Stuur maar een privébericht als je vriendencodes wilt uitwisselen :)

Reputatie 7
Badge +12

Xbox gamertag; PropertyX 

 

Zelf speel ik meestal met vrienden Sea of Thieves, verder heb ik een Gamepass abonnement dus alles daarop kan ik spelen.

Misschien is het een idee om dit topic te verplaatsen naar de game-section? :see_no_evil:

Steam: Qoetje 
Xbox/Gamepass PC: CHELLAxJOJO 
Psn: ChellaCoda

Ik speel van alles, laatste tijd speel ik veel Forza H5 en Phasmophobia, heb veel Overwatch gespeeld, COD Zombies is ook altijd leuk, survival games zijn :ok_hand:

Reputatie 7
Badge +12

Topic is op verzoek verplaatst naar de gaming sectie. 

@Diego dankjewel! :blush:

Reputatie 4
Badge +1

Er zijn heel veel gamers hier op de Join Us community. Misschien is het idee om een topic te starten waarbij je je gamenaam kan droppen, op welk platform je speelt en welke spellen je speelt zodat je misschien makkelijker mensen vindt om mee te gamen?

En is het misschien ernaast een idee om een Discord groep op te richten voor de community? 

Top idee dit !

 

Zelf speel ik op de PS4 en de switch, voornamelijk toch wel op de ps4.

Ps4 nickname : meda1995

 De games die ik daar voor namelijk op speel zijn toch wel: Call of duty, Battlefield, StarWars, Red dead redemption, en nog vele meer maar meeste wel shooters.

 

Op de switch speel ik ook echt van alles : Mario kart, Zelda ( breath of the wild ), overcooked, animal crossing en als laatste maar zeker niet het minst Pokemon haha

 

Lijkt me zeker leuk om een keer samen met iemand te gamen.

Reputatie 5
Badge +6

Xbox: theboerenkool

 

Speel niet zo vaak de laatste tijd maar heb nog wel het online abonnement. Speel voornamelijk Call of Duty Modern Warfare

Reputatie 7
Badge +10

heeee

mijn naam op Discord is: Quintea

Ik gebruik het voornamelijk voor Amang us, helaas is het nog niet mogelijk op Mac… Op mijn iPhone 7 sluit de app heel vaak uit het niets af of loopt vast heeft iemand daar ervaring mee tips? 

Ik ben namelijk echt Amang us fan vooral hide and seek vindt ik geweldig.

Reputatie 5
Badge +6

heeee

mijn naam op Discord is: Quintea

Ik gebruik het voornamelijk voor Amang us, helaas is het nog niet mogelijk op Mac… Op mijn iPhone 7 sluit de app heel vaak uit het niets af of loopt vast heeft iemand daar ervaring mee tips? 

Ik ben namelijk echt Amang us fan vooral hide and seek vindt ik geweldig.

HIDE AND SEEK!!! :grinning:

Reputatie 7
Badge +10

heeee

mijn naam op Discord is: Quintea

Ik gebruik het voornamelijk voor Amang us, helaas is het nog niet mogelijk op Mac… Op mijn iPhone 7 sluit de app heel vaak uit het niets af of loopt vast heeft iemand daar ervaring mee tips? 

Ik ben namelijk echt Amang us fan vooral hide and seek vindt ik geweldig.

HIDE AND SEEK!!! :grinning:

YEAHHHH HIDE AND SEEK

Reputatie 2
Badge +2

Xbox naam: MrBorrelnoot

Verder heb ik op de pc nog minecraft. Als er toch een discord server komt kan er net zo goed een minecraft server bij :D (Ik zou wel willen helpen bouwen aan de Discord server)

Reputatie 4
Badge +3

Op de Ps4 ben ik dxmy21. Ik speel voornamelijk GTA 🤭

 

Ook op de switch heb ik een account voor o.a. Animal Crossing. Als je mijn vriendcode wil weten, stuur gerust een dm 😁

Reputatie 4
Badge +5

Speel al op de pc en hoop binnen kort op een Steam Deck 

 

mijn Steam naam is kyro121 

speel van alles wat maar de laatste tijd speel ik  factorio en race games 

Reputatie 3
Badge +2

Ik speel met name Genshin Impact!

Mocht iemand graag vrienden worden in-game, stuur me dan even een berichtje ^^

 

Liefs Maud

Reputatie 2
Badge +2

Ik speel voornamelijk star wars battlefront via steam, en afentoe ook nog fifa 22. Mocht iemand dat ook spelen, stuur me een berichtje !!

Reputatie 4
Badge +8

 @Dxmy GTA-V leuk ik ook voeg me daar maar toe op playstation Is dat wildmendjohn 

 

@D. Meijer  ook shooter's als blackops  IIII? Warzone en siege? Voeg me gerust toe op discord wildmendjohn#7541

@,iedereen met GTA-v op de playstation of pc voeg me gerust toe* heb op bijde platformen accounts

@kyrlo speel je ook need for speed heat? 

@Rochella  nice bedoel je blackops IIII ?  Die heb ik op de playstation echt heerlijk die zombies neerknallen 2 uur laats bezig

Overwatch lijkt me super om te doen hoe game je ps4 of playstation,? 

 

@Floris  speel je ook RTS zoals starcraft 2 en command And conquer games? 

 

@Vandi  nice wil wel eens fortnite spelen Ik vroeg je toe op de playstation:)

 

@allen ik heb een discord voor (Board)gaming aangemaakt voor alle consoles en hier gedeeld.... of er ging iets mis of me omdat ik een invite link plaatst was het verwijderd.. @mods @admin @beheerder mag ik het plaaysen

 

 

 

Even een kleine update over de Discord; er is via join us zelf een Discord server aangemaakt alleen is deze nog niet "live" om het zo maar even te omschrijven. Er wordt gekeken naar de beste manier om ook daar een veilig platform voor te maken voor alle jongeren die via join us daaraan mee willen doen. Het komt er aan, ze zijn er mee bezig en binnenkort horen we er meer over 😊👍

Reputatie 1
Badge

ケネス (kenesu)#9129 op discord 

kenesu_chan op minecraft

733685553 op genshin 

kenesu-chan op vrchat

 

Qua multiplayer games speel ik het meest overwatch. Minecraft en genshin impact lijken me ook wel leuk om meer te spelen. Ik vind het ook leuk om nieuwe games te proberen. Een discord server lijkt me een goed idee :D

Reputatie 1
Badge +2

Een pc gamer hier. Speel GTA V, Smite, World of Tanks, Command and Conquer Generals Zero Hour, CSGO, Destiny 2, Total war WARHAMMER en UNO. Spellen die ik wel speel, maar geen ruimte voor heb op de pc Worms W.M.D, Rocket League, Spore, Halo, Minecraft en Age of Mythology: Extended Edition.

Discord: T-34-85M#1989

Ik heb een discord server, die dagelijks actief is. Stuur me bericht als je er in wil. Pc of console, maakt niet uit. Iedereen is welkom. Hoe meer mensen hoe gezelliger het word. Uiteraard zijn er regels en toezicht in de server. (Deze server is niet de Join-Us server)(Dit is een eigen gemaakte Discord server, maar wie wil is welkom)

Reputatie 4
Badge +6

PS4: O.a. Fifa 22, Fallout 76, Minecraft
PC: O.a. Marvel`s Avengers, Diablo 3,  Minecraft + Af en toe open ik een browsergames.

Discord: 15 servers in me lijst waarvan 2 opgezet.
Actief op 5 servers atm.

Reputatie 1
Badge

Ik speel op ps4 en speel eig alleen maar fortnite 

Ik speel de laatste tijd niet meer veel en ben een 'noob' maar altijd nog ervoor in om mijn PC / Playstation eens op te starten voor een spelletje :wink:

 

PC

Battle.net: SummerEnds#2154 (Heroes of the Storm, Diablo III, Hearthstone, Overwatch)

Steam: SummerEnds (Team Fortress II, Awesomenauts, Killing Floor II, Counter-Strike Global Offensive, Dead by Daylight, Payday 2, Left 4 Dead 2)

UID: 702138323 (Genshin Impact)

 

Playstation

PSN:  SummerEnds (Apex Legends,  Call of Duty Warzone)

 

Reageer