Videogames

  • 11 June 2022
  • 2 reacties
  • 115 × bekeken

Hallo,

Ik ben nu 26 en videogames zijn vrijwel mijn hele leven een grote passie van mij waar ik over de jaren heen alleen maar meer ben van gaan houden. Dit betekent dat ik ontzettend veel genres leuk vind en ondertussen een gigantische bibliotheek van PC en Nintendo games heb opgebouwd, waaronder relatief recentelijk de "Fighting game" genre.

Helaas zijn mijn vrienden een stelletje casuals die dit soort games niet spelen/leuk vinden.

Mijn vraag is of iemand hetzelfde probleem heeft en het graag zou willen proberen met iemand te spelen. Ik ben ondertussen ontzettend goed geworden in GUILTY GEAR Strive die mijn favoriete game van vorig jaar is geworden. StreetFighter 6 komt er ook aan maar ik heb SF nog niet onder de knie.

Smash ultimate is ook ontzettend leuk om te spelen, mijn opleiding wilde nog een toernooi organiseren die vanwege Covid helaas niet doorging. 

Mijn Steam account is: SnarkyGoblin Als je wat dan ook wilt spelen. 

Ook vind ik het ontzettend leuk en boeiend om over deze hobby te praten dus reageer gerust als je mijn smaak in games wilt roasten 😤

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hey klinkt goed zelf heb ik tekken 7 

Mortall combat

Brawlhalla 

Nickelodeon allstar brawl * deze maand gratis via playstation plus tot 5 juli dacht ik 

 

Heb je een link van je pagina? Want 142 resultaten....

Reputatie 4
Badge +8

Ik bedoel je steam.pagina 142 mensen Heten hetzelfde