Spellen online spelen

  • 10 November 2021
  • 8 reacties
  • 118 × bekeken

Reputatie 6
Badge +12

Je kan veel bordspellen of kaartspellen online spelen. Via de website Boardgamearena.nl gaat dit heel gemakkelijk. Op deze site zijn veel verschillende spellen die je kan spelen, en de meeste zijn ook nog gratis! Om het nog leuker te maken kan je met mensen afspreken online via discord/teams of een ander platform en kan je met elkaar praten en elkaar zien. 

Misschien zie ik je binnenkort op de website.


8 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Ik heb hier veel gebruik van gemaakt super tof met een groepje te doen :) wat ik zelf ook vrij regelmatig gebruik zijn Facebook Messenger mini games 

Reputatie 6
Badge +12

Dat is een goede tip Nick. Ik ga gelijk kijken.

Reputatie 6
Badge +11

Dat is een goede tip Nick. Ik ga gelijk kijken.

Vooral Ludo (mens erger je niet) is leuk om te spelen. Ik speel het vaak op mijn telefoon met collega’s als het rustig is op het werk 

Badge +9

Jaa Board Game Arena is leuk! Kennen jullie GeoGuessr ook toevallig? Daar kan je je ook lekker mee vermaken. Je krijgt een beeld te zien van Google Streetview en moet dan gaan onderzoeken waar op de wereld je bent. Het doel ik om op de kaart het punt te kiezen waar je bent, hoe dichterbij je zit hoe meer punten je krijgt. :100:

Reputatie 6
Badge +12

Jaa Board Game Arena is leuk! Kennen jullie GeoGuessr ook toevallig? Daar kan je je ook lekker mee vermaken. Je krijgt een beeld te zien van Google Streetview en moet dan gaan onderzoeken waar op de wereld je bent. Het doel ik om op de kaart het punt te kiezen waar je bent, hoe dichterbij je zit hoe meer punten je krijgt. :100:

Dat klinkt wel erg nice. Nog veel te verkennen zo te horen.

Reputatie 6
Badge +9

Kennen jullie GeoGuessr ook toevallig?

Nog niet, maar het klinkt wel leuk:earth_africa:

Badge +9

Kennen jullie GeoGuessr ook toevallig?

Nog niet, maar het klinkt wel leuk:earth_africa:

Is het ook zeker! Je kan het solo spelen maar ook met meerdere mensen. Je kan ook nog kiezen tussen alleen het raden van landen of zoals ik schreef de exacte locatie. Bij de exacte locatie kan je allemaal verschillende landen kiezen of een eigen gebied aanwijzen. Dus bijvoorbeeld je eigen woonplaats of provincie. Er is best veel mogelijk! Niet alles is 100% gratis maar het meeste wel met af en toe een advertentie tussendoor.

Reputatie 6
Badge +12

Kennen jullie GeoGuessr ook toevallig?

Nog niet, maar het klinkt wel leuk:earth_africa:

Is het ook zeker! Je kan het solo spelen maar ook met meerdere mensen. Je kan ook nog kiezen tussen alleen het raden van landen of zoals ik schreef de exacte locatie. Bij de exacte locatie kan je allemaal verschillende landen kiezen of een eigen gebied aanwijzen. Dus bijvoorbeeld je eigen woonplaats of provincie. Er is best veel mogelijk! Niet alles is 100% gratis maar het meeste wel met af en toe een advertentie tussendoor.

Is echt leuk om te doen ben er met mee begonnen. Ik doe het nu van Veghel waar ik woon en ik herken ze nu nog wel.

Reageer