Hi, Liz 26jr, Nog meer gamers? (Playstation/Switch) hier die eens online willen spelen?

  • 25 January 2023
  • 4 reacties
  • 134 × bekeken

Ik speel zelf echt vanalles. Van rainbow six siege & warzone tot mario party en crash. Voorkeur voor mij is op de playstation maar de switch kan natuurlijk ook! 

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey van harte welkom:) 

 

 

Je mag mij eventueel wel toevoegen op playstation en discord dan kunnen we altijd kijken of we gemeenschappelijke games hebben en eventueel samen kunnen  game. 

Je mag mij pbtje sturen voor mijn discord naam en psn 

Reputatie 7
Badge +9

Op de playstation samen spelen gaat lastig worden want die is niet van mezelf en deel ik met anderen thuis hier.

 

Switch kan op zich wel alleen heb ik de games die jij noemt niet en moet ik een nieuw online Nintendo abonnement kopen om weer online te kunnen spelen.

Wel heb ik bijv. Animal Crossing New Horizons, Among Us en Fall Guys dat we samen kunnen spelen. Wil je mijn gebruikersnaam dan mag je mij een privé berichtje sturen @Mellowa 

Hoi hoi,

 

Ik doe gamen graag in mijn vrije tijd. Ik speel bijvoorbeeld Call of Duty en zeker nog meer games op de pc. Ik speel ook games met een crossplay platform, dus daar hoef je dan geen zorgen om te maken dat het niet gaat lukken. Voel je vrij om een privé bericht te sturen!

Badge

Hoi,

Ik speel ook veel verschillende games, zowel op de pc als op playstation en switch.

Een aantal games die ik speel die ook multiplayer bevatten:

Northgard, Civilization VI, Humankind, Among us, Clue, Mario Kart, Fall Guys, Dont Starve Together

Je mag me gerust een berichtje sturen!