gaming circle gezocht

  • 24 May 2023
  • 1 reactie
  • 102 × bekeken

Badge

Yo yo, 

Even een ronde introductie en daarbij doel van mijn zoektocht

Mijn naam Zavy een groot fan van open world, free roaming games. Maar ook van mmorpgs in die categorie. Al hoewel ben ik altijd wel in voor een nieuwe spel, zoals ik momenteel sta te wachten op Paralives en ook op Diablo 4. Ik ben voornamelijk in de weekenden in de avond/s'nachts actief "real vampire in this Bizz"

Los van console games ben ik ook dol op board games.... Nou eigenlijk voornamelijk op munchkin. Al hoewel trying something new never hurts... Or does it....👀

Dus wat ben ik naar opzoek een vaste squad die samen een mmorpg wilt spelen of een andere console/pc game en ook down is voor nieuwe games zo nu en dan. Ook wel beetje belangrijk dat ze ook avond actief zijn en niet om 20u al richting bed gaan. I get it tho sleep is Sacred.

Mocht in Brabant wonen en denken yo nog een munchkin player! Don't even hesitate on sending a message ( I REALLY NEED MORE PLAYERS )

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7

Ik ga Diablo proberen, die battlepass gelijk in het begin voor het installeren was wel beetje balen aangezien het al een duur spel is en dan ook nog een battlepass. Maar spel ziet er leuk uit