Games met een verhaal lijn

  • 13 November 2021
  • 17 reacties
  • 333 × bekeken

Reputatie 6
Badge +11

Hey gamers :) 

 

Spelen jullie ook games met een verhaal lijn ? Zo ja welke dan? 

 

Zelf speel ik zowel op de pc als op de PlayStation 5 

 

De games die ik erg leuk vond om te spelen waren 

Farcry 3-5

Watch dogs 1&2

GTA Vice City 

GTA san andreas 

GTA 5

 

 

The last of us 1&2 

Sleeping dogs 

 

Ik ben heel benieuwd of jullie nog suggesties hebben wat ik kan spelen 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

17 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Bovenstaande zijn ook mijn favoriet. Wat ik ook een goede vind is Assassin's Creed. Helaas kan ik het niet op mijn pc spelen, omdat hij het zelf niet aan kan😭. Gelukkig kan ik het wel op de PlayStation spelen dus dat scheelt weer.

 

Reputatie 7
Badge +12

Zelf ben ik echt fan van Assassins Creed!

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben een enorme fan van the Witcher 3 of Zelda : Breath of the Wild!

Een ander leuk spel is Stardew valley, het is volgensmij een indie game met een verhaallijn, waar je zelf ook een beetje controle over hebt! 

Badge +9

Grand Theft Auto 5 fan hier :yum: ik probeer momenteel alle achievements te behalen, daarvoor heb ik vandaag bijvoorbeeld twee uur in een onderzeeër nucleair afval uit de zee moeten halen. Wat een tijdsverspilling was dat zeg :rofl: maar ik heb wel weer een achievement binnen hahaha!

Horizon zero dawn is wel voor de ps4 maar echt een meesterwerk! 

Fallout is ook wel leuk :) of Saints Row (beetje de onserieuze GTA) Er is ook een 6e deel van Far Cry sinds kort, wat meer PS gerelateerd (maar misschien ook op de PC) Detroit Become Human, Beyond 2 souls (waren volgens mij ook met PS plus te downloaden), Heavy Rain (klassieker) ,  Gris (niet zo groot maar wel echt prachtig spel), Inmost (pixelart).. en nog veel meer hahaha

Reputatie 5
Badge +5

Mijn favoriete spellen met een story line zijn Horizon Zero Dawn en alle Zelda spellen (maar als ik dan toch een favoriet moet kiezen... Twilight Princess? Of Skyward Sword!)

Reputatie 1
Badge

Ik had persoonlijk veel plezier met het spelen van bioshock ,bioshock 2 en bioshock infinite het heeft een best goeie story line

Reputatie 4
Badge +3

Ik sluit mij aan bij de Assassin's Creed fans! De Ezio serie en Odyssey vind ik geweldig!

Reputatie 6
Badge +11

Ik sluit mij aan bij de Assassin's Creed fans! De Ezio serie en Odyssey vind ik geweldig!

 

 

Moet je daar echt de hele reeks gespeeld hebben om er goed in te zitten ? of is het ook tof om gewoon te beginnen en de nieuwste aan te schaffen ? 

Reputatie 4
Badge +3

Ik sluit mij aan bij de Assassin's Creed fans! De Ezio serie en Odyssey vind ik geweldig!

 

 

Moet je daar echt de hele reeks gespeeld hebben om er goed in te zitten ? of is het ook tof om gewoon te beginnen en de nieuwste aan te schaffen ? 

Ik heb Odyssey gespeeld zonder Origins ervoor te spelen (Odyssey gaat over het oude Griekenland en dat trok mij meer dan het oude Egypte waar Origins zich in afspeelde) en dat ging prima. Zijn redelijk losse verhaallijnen. Alleen de basiskennis van de eerste spellen, de organisatie Abstergo komt wel terug, maar dat kan je ook altijd even opzoeken 😁

Over de nieuwste over de vikingen weet ik niet zoveel.

Ik raad de Ezio trilogie wel echt aan, gewoon omdat het een goede basis legt en het enorme toffe games zijn!! Ben 5 jaar geleden begonnen met gamen en die hebben mijn hart echt veroverd haha! Plus, ze zijn ql wat ouder en dus niet zo duur meer 😅

Reputatie 4
Badge +8

Met de verhaal lijn en tegelijkertijd online met andere is Elderscrolls online een aanradertje:) super leuk om te doen en je bent nooit alleen

Badge

Ja het is eenmiddels een beetje een meme, maar Skyrim blijft natuurlijk een klassieker, met alle bugs en glitches er aan! Als je Skyrim nog niet hebt gespeeld kun je vast wel ergens een goedkope key vandaan halen (Gamevaio, g2a, kinguin, etc). Honderden uren lol, echt een aanrader!

Verder zijn de Witcher games ook erg goed, maar ik raad als sterkste game toch echt Death’s Door aan. Death’s Door is een best nieuwe game die alleen op PC te verkrijgen is, maar de verhaallijn is erg vermakelijk, dus als je de tijd er voor over hebt raad ik het je echt aan.

Reputatie 4
Badge +3

Ik ben gisteren begonnen met Detroit: Becoming Human. So far, so good! Gaat over androids die deviant zijn: ze lijken gevoelens te krijgen. Je speelt met 3 personages, waarvan 1 een detective die achter verschillende deviants aan moet. Ziet er ook mooi uit qua graphics! 

Mijn ouders hebben net Divinty: original sin 2 uitgespeeld. dit is een fantasy coop spel op steam. ik ben er ook mee begonnen en ik vind het nu al leuk!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Nick 

 

De enige games die ik speel met verhaallijnen zijn The Legend Of Zelda franchise (3DS, Wii, Wii U), God Of War 4 (Playstation 4), Octopath Traveler (Nintendo Switch), Cuphead (Nintendo Switch) en The Witcher 3 Wild Hunt (Playstation 4, Nintendo Switch versie). Die laatste heeft zeer uiteenlopende verhaallijnen omdat het ervan af hangt hoe je het speelt. Daarnaast heb je natuurlijk ook nog te maken met de uitbreidingen zoals Hearts Of Stone & Blood & Wine, wat de verhaallijnen nog groter maakt.

 

Ook heb ik de Epic Mickey games (Wii, Wii U) gespeeld, waar ook een verhaallijn in zit. Jammer dat deze gameserie niet meer verdergaat en is gestopt bij twee games omdat de studio dichtging.

Ik houd heel veel van games met een goede verhaallijn, maar die ook chill zijn. 

Mijn favorieten daarvan zijn wel: Transistor, Inmost, The last campfire (meer puzzelachtig) en Spiritfarer.

Jotun en Hollow Knight zijn honorary mentions, want de verhaal is meer in het achtergrond, maar ik vind de gameplay geweldig.