Gamen :)

  • 1 March 2022
  • 13 reacties
  • 305 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Hi lieve allemaal, 

Ben heel erg benieuwd of er hier mensen zijn die toevallig Among Us spelen? Of misschien Animal Crossing? Of toch Mario Kart? Haha. 

Dat zijn momenteel een beetje de enige games die ik erg leuk vind om te spelen, alleen heb ik niemand om dat ook daadwerkelijk mee te doen. 

Lijkt me leuk om mensen te leren kennen die deze games ook leuk vinden. 
 

Privé bericht mag ook! :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hey hey,

 

Een tijdje terug hebben we met leden van de commmunity Among Us gespeeld via de discord. Dit vonden veel mensen leuk om te doen (we moesten zelfs opsplitsen in twee lobbys). Het lijkt me leuk om dit binnenkort weer eens te doen. 

Verder heb ik zelf helaas geen nintendo switch dus mario kart en animal crossing heb ik niet. Ik speel zelf af en toe wat spelletjes op de laptop en mijn broertje heeft een playstation dus daar speel ik ook soms op. 

Reputatie 6
Badge +11

Hey hey,

 

Een tijdje terug hebben we met leden van de commmunity Among Us gespeeld via de discord. Dit vonden veel mensen leuk om te doen (we moesten zelfs opsplitsen in twee lobbys). Het lijkt me leuk om dit binnenkort weer eens te doen. 

Verder heb ik zelf helaas geen nintendo switch dus mario kart en animal crossing heb ik niet. Ik speel zelf af en toe wat spelletjes op de laptop en mijn broertje heeft een playstation dus daar speel ik ook soms op. 

Hey Bram :) 

 

 

tof dat het zo goed bevallen is :) 

 

ik ben bezig met een among us  event organiseren aankomende donderdag. Meer info volgt 

 

je bent  van harte welkom :) 

 

en Lisa natuurlijk ook 

Reputatie 6
Badge +11

Hey hey,

 

Een tijdje terug hebben we met leden van de commmunity Among Us gespeeld via de discord. Dit vonden veel mensen leuk om te doen (we moesten zelfs opsplitsen in twee lobbys). Het lijkt me leuk om dit binnenkort weer eens te doen. 

Verder heb ik zelf helaas geen nintendo switch dus mario kart en animal crossing heb ik niet. Ik speel zelf af en toe wat spelletjes op de laptop en mijn broertje heeft een playstation dus daar speel ik ook soms op. 

 

Reputatie 2
Badge +3

Hallo

 

Ikzelf heb wel een een Nintendo switch met animal crossing, maar ik heb geen nintendo lidmaatschap, en verder niet veel in mijn eiland geweest...😐

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @LisaEmma_ ! 😊

Ik heb een Nintendo Switch met een online lidmaatschap (voor een jaar) die ik binnenkort moet verlengen (voor 1 december 2022). Op de Switch speel ik zoal Animal Crossing (New Horizons), je mag me een keer bezoeken als je ook een lidmaatschap hebt, stuur me een privébericht voor mijn Switch-vriendcode.

Moet nog wel mijn eiland een beetje aanpassen.

Ook speel ik Among Us en Fall Guys qua coöp-spellen. Mario Kart heb ik helaas zelf niet.

Reputatie 6
Badge +8

Ik speel Animal Crossing. Althans dat heb ik een hele tijd gespeeld, dus als er nog mensen zijn die het leuk vinden om hun eiland te laten zien! Ik ben inspiratieloos. 

En speel Mario Kart & Party 

Reputatie 7
Badge +9

Ik speel Animal Crossing. Althans dat heb ik een hele tijd gespeeld, dus als er nog mensen zijn die het leuk vinden om hun eiland te laten zien! Ik ben inspiratieloos. 

En speel Mario Kart & Party 

Ik zit nog in de verbouwing van mijn eiland (Tadfield, vernoemd naar een plek uit Neil Gaiman's Good Omens), maar zodra het klaar is kan je een keer langskomen, mocht je dat willen, @Naoomi 

Badge

Hee, op de Switch heb ik ook Mario Kart 8 Deluxe, Fall Guys en Animal Crossing (heb dit spel nog niet zo lang). Op mijn mobiel heb ik Among Us wel een aantal keer gespeeld. 

Heb (nog) geen Nintendo Online

Reputatie 6
Badge +8

@The Ineffable Bookworm Leuk, we kunnen zeker wel wat plannen! Laat maar weten als je klaar bent. 

Badge

Volgens mij is Among Us trouwens cross-platform, dus ik zou op mijn mobiel kunnen joinen.

Reputatie 7
Badge +10

@Kelly Je kan idd joinen via je mobiel ik heb een ‘TE’ oude Mac book die among us niet aan kan =(

Reputatie 5
Badge +7

Hee, 

Ik heb vroeger heel veel among us gespeeld, toen het helemaal in was. Maar ik zeg geen nee tegen het nog een keer spelen hoor 😝

Reputatie 7
Badge +9

@The Ineffable Bookworm Leuk, we kunnen zeker wel wat plannen! Laat maar weten als je klaar bent. 

Zal ik doen @Naoomi !

Wordt sowieso tijd dat ik mijn eiland eens goed decoreer want ik ben er al sinds mei dit jaar mee bezig geloof ik.