Wie is de Mol? - 2023

  • 27 December 2022
  • 31 reacties
  • 588 × bekeken

Badge +9
  • Community Manager
  • 173 reacties

Ieder jaar staat dezelfde vraag weer centraal. We gaan op zoek naar de deelnemer met een dubbele agenda: De Mol. Praat mee in dit topic en speel mee in onze poule!

In dit topic bespreken we alle theorieën, delen we onze gedachten én spelen we gezellig met z'n allen in de enige echte Join Us-poule in de Wie is de Mol?-app! Join de app via deze link en vergeet dit topic niet te volgen om op de hoogte te blijven van ieders gedachten.

⚠️ Dit topic kan spoilers bevatten.


31 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Leuk ik heb me al aangemeld 🥳

Reputatie 7
Badge +10

Yesss

Reputatie 7
Badge +10

Heeeee

zo spannend deze aflevering, hé!

Reputatie 7
Badge +10

Denken jullie dat Sarha tereug in het spel komt ?

Reputatie 5
Badge +7

Denken jullie dat Sarha tereug in het spel komt ?

Zou wel leuk zijn. Ik vind haar ern leuke kandidaat (of misschien wel mol, who knows👀)

Ben benieuwd hoor! Maar als ze terug het spel in komt lijkt ze mij sowieso niet de mol, de mol krijgt nooit een rood scherm, toch?

Ik kan al een paar mensen gokken op niet-mol, maar wie het wel kan zijn, ik heb geen goed idee nog. Het lijkt wel een leuke groep te worden!

Reputatie 1
Badge +1

Wat een heerlijke aflevering! Opdracht 'geleend' uit de Mol maar beter goed gejat dan slecht bedacht. Ben blij dat het eens niet meteen om jokers en vrijstellingen ging. Gewoon puur zoeken naar de Mol: heerlijk! Ik hoop dat ze deze vipe verder weten te zetten. 

Reputatie 7
Badge +10

Oeee @Mees vertel eens wat dank jij

Reputatie 7
Badge +10

@Linde5 jaaaaaa ik vond haar zo leuk 

Reputatie 7
Badge +10

@Pjotr Jaaa, leuke aflevering. Dat ze te horen zouden krijgen of de mol waren duurde me erg lang. 
wat bedoelde je met de opdracht geleend?

@Quinty

Ik denk dat het Daniël (veel te onrustig en te aanwezig en zijn blik tijdens de executie was echt veelzeggend hoe zenuwachtig hij was) niet is, Annick ligt er te dik op naar mijn mening en dan Sarah voor de eerder genoemde redenen. Het zou mij niet verbazen als de mol één van de ontsnapte mensen is, dus Anke, Jurre of Sander (als ik het goed onthouden heb). Maar ik vind Jurre misschien nu ook nog te aanwezig, maar dat kan ook zijn persoonlijkheid zijn. Nabil kan ook een hele goede zijn, denk ik.

 

Waar zou jij de mol neerzetten? Op het podium of bij de kleine muziekopdrachten?

Reputatie 7
Badge +10

@Mees zo wie zo bij de muziek opdrachten. Zodat je meestal geld kan inzetten op wie het waarschijnlijk niet haalt of “perongluk een opdracht fout doen/invullen)

Reputatie 1
Badge +1

@Pjotr Jaaa, leuke aflevering. Dat ze te horen zouden krijgen of de mol waren duurde me erg lang. 
wat bedoelde je met de opdracht geleend?

De tweede opdracht met het koor en de minigames heeft ook een keer in de Mol (België,  het origineel) gezeten,.

Badge +9

Wow wat een spannende eerste aflevering was dat! Ik denk dat Sarah nog terugkomt in het spel, in het voorstukje van de volgende aflevering zagen we haar ook al even. Rik zei in een interview dat de kandidaten dit seizoen meermaals gezegd hebben dat alles zo anders is dan normaal.

Dit belooft een heel bijzonder seizoen te worden!

Reputatie 5
Badge +5

Ik denk ook dat Sarah nog wel terug gaat komen, maar ik vraag me af of dat ze de mol kan zijn? Is het niet zo dat de mol nooit een rood scherm kan krijgen? Het was wel echt een leuke eerste aflevering!

@Mees zo wie zo bij de muziek opdrachten. Zodat je meestal geld kan inzetten op wie het waarschijnlijk niet haalt of “perongluk een opdracht fout doen/invullen)

@Quinty Maar hebben zij echt invloed op wie het gaat halen? Het was een best duidelijke volgorde in mensen met enige muzikale ervaring, denk dat als je daar als mol ineens Soy onderaan zet je wel heel opvallend bezig bent. Ik had zelf niet helemaal door hoe die opdrachten nu meer/minder mensen aan het koor toevoegden, dat dat zo onduidelijk is gebleven kan misschien wel zo zijn dat er molactie ergens zat die snel duidelijk zou worden.

Wie verdenk jij (niet)?

Reputatie 1
Badge +1

Mijn verdachten nu: Nabil,Sander 

Reputatie 3
Badge +4

Mijn verdachte zijn: Nabil en Soy

Badge +9

Wie verdenk jij (niet)?

Ik verdenk Soy maar ik vind het ook te makkelijk als Soy het is. Annick is ook zeker een optie maar ook weer obvious.

Het lijkt mij super cool als Sarah de mol blijkt te zijn, ik hoop in ieder geval dat Sarah weer terugkomt en er nog lang in mag blijven.

Reputatie 7
Badge +10

Ik zou het heel erg leuk vinden als Raomi de mol is haha ik vindt haar wel leuk

Reputatie 5
Badge +5

Ja dat zou ook leuk zijn! Ik vraag me alleen wel af of dat ze een goede mol zou zijn, ik krijg bij haar het gevoel  dat ze moeite heeft met liegen haha

Badge +9

Dat was weer een spannende aflevering zaterdag. Ik vind Soy zó verdacht doen de hele tijd. Die kan de mol toch niet zijn met dat overdreven opzichtige gedrag? Of misschien juist wel. Renée Fokker had ik ook in de eerste aflevering(en) al door.

Wat denken jullie?

Badge

Dat was weer een spannende aflevering zaterdag. Ik vind Soy zó verdacht doen de hele tijd. Die kan de mol toch niet zijn met dat overdreven opzichtige gedrag? Of misschien juist wel. Renée Fokker had ik ook in de eerste aflevering(en) al door.

Wat denken jullie?

Ik vind Soy er iets te dik op liggen. Inderdaad net iets te overdreven. Ik vond wel dat Anke telkens snel met hem instemde...

Reputatie 7
Badge +10

Zitten jullie al klaar voor vanavond?

Reputatie 7
Badge +10

Zitten jullie op het juiste spoor naar de mol?

Reageer