Op zoek naar Kpop vrienden

  • 10 September 2022
  • 6 reacties
  • 173 × bekeken

  • Enthusiast
  • 7 reacties

Hoi allemaal,

Zijn er hier ook mensen die van Kpop houden? En van welke groepen of solo-artiesten ben je fan? Ik zoek namelijk Kpop vrienden van 20+ jaar in Tilburg en omstreken die het ook leuk vinden om een keer naar een Korean bbq te gaan. 

Zelf ben ik 22 jaar en hou ik van zowel 2nd gen, 3rd gen als 4rd gen groepen zoals 2NE1, Monsta X en ATEEZ. 

Ben je dus fan van Kpop en zie jij het zitten om bevriend te raken met iemand die van Kpop houdt, aarzel dan niet om mij een berichtje te sturen :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @RJD! Zelf val ik niet onder mensen van 20+ jaar uit omgeving Tilburg, maar ik vind het altijd leuk om bij te praten over kpop ;)

Mijn huidige stanlist bestaat uit Gfriend, Ateez, Mamamoo, TXT, BTS, Twice, DAY6, The Rose, Onewe, Sunmi, Taemin, Taeyeon, Lucy en CLC, en de afgelopen tijd luister ik veel naar SNSD

Daarnaast zijn mijn absolute favorieten Stray Kids en Dreamcatcher :D

Eigenlijk luister ik overal wel naar, als het maar muziek is. Heb jij nog favoriete nummers/aanbevelingen?

 

Hoi @RJD! Zelf val ik niet onder mensen van 20+ jaar uit omgeving Tilburg, maar ik vind het altijd leuk om bij te praten over kpop ;)

Mijn huidige stanlist bestaat uit Gfriend, Ateez, Mamamoo, TXT, BTS, Twice, DAY6, The Rose, Onewe, Sunmi, Taemin, Taeyeon, Lucy en CLC, en de afgelopen tijd luister ik veel naar SNSD

Daarnaast zijn mijn absolute favorieten Stray Kids en Dreamcatcher :D

Eigenlijk luister ik overal wel naar, als het maar muziek is. Heb jij nog favoriete nummers/aanbevelingen?

 

Hoi @Selena! Dank je wel voor je bericht. Eigenlijk kom ik zelf niet uit Tilburg, ik heb voor de veiligheid mijn echte stad afgeschermd aangezien ik er een uur vandaan woon. 

 

Ik zie dat wij van dezelfde groepen en solo artiesten houden! Bands zoals DAY6 en The Rose mogen zeker niet ontbreken in het lijstje. Toevallig dat jouw favoriet ook Stray Kids is ^_^

Nu jij ook van Stray Kids houd, raad ik de groep Monsta X aan, met als song recommendation ‘Follow’. Toen ik eenmaal een STAY was merkte ik op dat MX en SKZ soortgelijke muziek maakte. They’re going hard haha! Tevens zie ik staan dat je Taemin goed vindt, dan raad ik je het nummer ‘Danger’ aan. Je zult ‘m vast wel kennen ;)

Reputatie 1
Badge

Hoi @RJD,

Helaas woon ik niet in de buurt van Tilburg, maar een keertje afspreken om naar Korean bbq te gaan lijkt me wel leuk! Net als Selena vind ik ook altijd leuk om over Kpop te praten

Mijn stanlist bestaat uit Seventeen, Twice, Gfriend, Dreamcatcher, MAMAMOO Super Junior, Kep1er, Itzy, Red Velvet, Got7,  The Rose, Day6 en nog veel meer om op te noemen XD Als het gaat om solo artisten dan ben ik fan van IU, Taeyeon, Yena en nog een paar.

Ik lees in je ander bericht dat je ook fan bent van The Rose. Wist je dat The Rose volgend jaar februari naar Nederland komt? Ik heb helaas geen ticket kunnen krijgen, want het was al uitverkocht :(

 

Hi @RJD , leuk om te lezen! Toen ik 14-19 was, was ik megafan van Ariana Grande, Katy Perry en ook Taylor Swift. Vooral Ariana Grande vond ik altijd zo schattig en leuk, vooral ook omdat ik mezelf er wel mee associeerde. Ik giechelde ook altijd beetje en mensen noemde me ook altijd Ariana haha.

Zelf heb ik niet specifiek iets met KPOP, maar herken dat fangirlen helemaal! Ik had zelfs een Meet&Greet met Ariana Grande, maar helaas viel dat heel erg tegen omdat ik haar een fractie van een seconde zag en de foto was van heel slechte kwaliteit. Daarna ben ik eigenlijk langzamer daarna wat gestopt en heb ik ipv fangirlen op iemand anders, aan mezelf leren werken!

Hoi @RJD,

Helaas woon ik niet in de buurt van Tilburg, maar een keertje afspreken om naar Korean bbq te gaan lijkt me wel leuk! Net als Selena vind ik ook altijd leuk om over Kpop te praten

Mijn stanlist bestaat uit Seventeen, Twice, Gfriend, Dreamcatcher, MAMAMOO Super Junior, Kep1er, Itzy, Red Velvet, Got7,  The Rose, Day6 en nog veel meer om op te noemen XD Als het gaat om solo artisten dan ben ik fan van IU, Taeyeon, Yena en nog een paar.

Ik lees in je ander bericht dat je ook fan bent van The Rose. Wist je dat The Rose volgend jaar februari naar Nederland komt? Ik heb helaas geen ticket kunnen krijgen, want het was al uitverkocht :(

 

Hoi @xStephyii! Dat lijkt mij inderdaad ook super leuk! Wellicht dat we een keer iets kunnen plannen ^^

Ik ben blij dat ik zoveel multi-fans weet aan te trekken, natuurlijk is het niet erg om van 1 groep te houden maar variatie is zeker niet verkeerd. Helaas was ik er niet van op de hoogte dat The Rose naar NL zou komen, anders was ik wel gegaan :(

Hi @RJD , leuk om te lezen! Toen ik 14-19 was, was ik megafan van Ariana Grande, Katy Perry en ook Taylor Swift. Vooral Ariana Grande vond ik altijd zo schattig en leuk, vooral ook omdat ik mezelf er wel mee associeerde. Ik giechelde ook altijd beetje en mensen noemde me ook altijd Ariana haha.

Zelf heb ik niet specifiek iets met KPOP, maar herken dat fangirlen helemaal! Ik had zelfs een Meet&Greet met Ariana Grande, maar helaas viel dat heel erg tegen omdat ik haar een fractie van een seconde zag en de foto was van heel slechte kwaliteit. Daarna ben ik eigenlijk langzamer daarna wat gestopt en heb ik ipv fangirlen op iemand anders, aan mezelf leren werken!

Haha hier herken ik mij in 😂 Stiekem ben ik nog wel een beetje fan van Ari. Ben je nu nog steeds fan? Heb je weleens een van haar parfums gekocht? :)

Jammer van je foto. Ik denk zelf inderdaad dat het fangirlen ooit gaat stoppen, maar voor nu nog niet haha