Nog Een Kpop/Muziek Topic Openen.

  • 7 March 2023
  • 7 reacties
  • 240 × bekeken

Reputatie 4
Badge +7

Hoi! Ik ben Patou, ik woon in Bussum in Noord-Holland en ik vraag me af of er nog mensen die van kpop houden actief zijn op de join us community! Ik ben zelf een grote muziek liefhebber en ik hou vooral van rock, jazz, r&b en kpop.
Mijn favoriete groepen zijn Dreamcatcher, Mamamoo, Twice, Stray Kids, Seventeen, Ateez, TXT, Itzy, G-idle, Red Velvet, Iz*One en nog veel meer! Dreamcatcher vind ik wel het leukst :D. Ik zou het leuk vinden om meer Nederlandse vrienden/vriendinnen te hebben die deze dingen ook leuk vinden :) Ook zou het fijn zijn als we kunnen afspreken natuurlijk, maar dan is het wel handig als je bij me in de buurt woont! 
Laat het me vooral weten!!!


7 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hey Patou! Er zijn zeker mensen op de community die ook graag naar Kpop luisteren! Ik zelf luister echt al jarenlang naar Twice. Ik geloof dat ik begonnen ben toen YES or YES uitkwam en ik vond/vind dat nummer echt helemaal geweldig. Sindsdien heb ik alles van Twice eigenlijk wel gevolgd. Sommige nummers vind ik beter dan de andere, maar dat is denk ik logisch. Heb jij een favoriete nummer van Twice?

Naast Twice luister ik ook naar Mamamoo, IU, Blackpink, BTS (sporadisch), de oudere nummers van Red Velvet, BIBI, ITZY en nog wel wat meer, maar dat zijn wel de belangrijkste haha. Ik luister naast kpop ook of en toe naar popnummers van veel andere landen, zoals uit China en Japan, maar ook uit Frankrijk en Duitsland. Mijn afspeellijsten zijn dus nogal een chaos hahaha.

Ik luister naast pop ook naar rap (vooral Duitse rap raar genoeg..), klassieke muziek en house. Eigenlijk dus naar van alles.

 

Nou goed, dat is mijn muzieksmaak in een notendop. Leuk idee voor een topic om mensen bij elkaar te brengen met dezelfde muzieksmaak! ik woon helaas niet echt in de buurt van Bussem, ik woon ongeveer in Nijmegen.

Reputatie 2
Badge

Hi, ik hou ontzettend veel van muziek. Echt allerlei soorten en talen!

Ook k-pop is een groot onderdeel daarvan, luister hier al jaren naar:) voornamelijk stray kids vind ik erg leuk! 

Laatste tijd wel iets minder doordat ik me even focus op het vinden van nieuwe muziek maar het blijft een liefde. 

Lijkt mij een super leuk idee om k-pop liefhebbers bij elkaar te brengen. Bussum is voor mij wel redelijk in de buurt, zit zelf vlakbij Amsterdam. 

 

Rosa 

Reputatie 4
Badge +7

Hi, ik hou ontzettend veel van muziek. Echt allerlei soorten en talen!

Ook k-pop is een groot onderdeel daarvan, luister hier al jaren naar:) voornamelijk stray kids vind ik erg leuk! 

Laatste tijd wel iets minder doordat ik me even focus op het vinden van nieuwe muziek maar het blijft een liefde. 

Lijkt mij een super leuk idee om k-pop liefhebbers bij elkaar te brengen. Bussum is voor mij wel redelijk in de buurt, zit zelf vlakbij Amsterdam. 

 

Rosa 

Hey Rosalina, wat leuk! En fijn dat je zo dichtbij woont ook haha. Heb je discord? Als je wilt kunnen we daar praten ^^. Ik zag jouw andere post ook, en je vind heel veel dingen leuk die ik ook leuk vind, dus ik denk dat we goede vrienden kunnen zijn! 

Groetjes, Patou.

Reputatie 1
Badge

Hi patou!

Ik ben zelf ook erg fan van kpop en luister dan ook naar veel verschillende groepen, een aantal vam mijn favorieten zijn stray kids, ateez, seventeen, twice, dreamcatcher en itzy. Ik zou ook graag meer vrienden willen hebben die ook van kpop houden. Ook lijkt het mij een leuk idee om kpop liefhebbers bij elkaar te brengen!

 

Zelf woon ik in soest, dat is redelijk dichtbij bussem!

 

Groetjes kayleigh!

 

Reputatie 4
Badge +7

Hi patou!

Ik ben zelf ook erg fan van kpop en luister dan ook naar veel verschillende groepen, een aantal vam mijn favorieten zijn stray kids, ateez, seventeen, twice, dreamcatcher en itzy. Ik zou ook graag meer vrienden willen hebben die ook van kpop houden. Ook lijkt het mij een leuk idee om kpop liefhebbers bij elkaar te brengen!

 

Zelf woon ik in soest, dat is redelijk dichtbij bussem!

 

Groetjes kayleigh!

 

Als je wilt mag je een pb sturen met je discord als je dat hebt! Anders kan je ook je nummer sturen als je verder wilt praten, dan kunnen we misschien ook een keer afspreken! :)

Badge

oeh, ik deel skz, svt en ateez met je! ik kom uit haarlem dus dat is niet om de hoek maar ook weer niet zooo ver weg haha. zelf zoek ik ook naar wat friends die interesse hebben in kpop! als je het leuk lijkt wil ik wel connecten met je op discord? graag zoek ik wel contact met iemand die 20+ is omdat ik zelf 26 ben (😭).

 

laat maar weten!
liefs, noel

Reputatie 4
Badge +7

oeh, ik deel skz, svt en ateez met je! ik kom uit haarlem dus dat is niet om de hoek maar ook weer niet zooo ver weg haha. zelf zoek ik ook naar wat friends die interesse hebben in kpop! als je het leuk lijkt wil ik wel connecten met je op discord? graag zoek ik wel contact met iemand die 20+ is omdat ik zelf 26 ben (😭).

 

laat maar weten!
liefs, noel

Jammer genoeg ben ik 16, als jij het niet erg vind wil ik best met je praten op discord :)
Sorry voor de late reactie, ik zie dit nu pas tijdens het modereren hahahah.

Reageer