Favoriete kpop groep

  • 29 March 2023
  • 3 reacties
  • 122 × bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hey allemaal,

Ik heb gemerkt door mensen te ontmoeten dat veel van jullie van kpop houden, dat vind ik erg leuk om te horen. Toen ik kpop ontdekte (2011) vond iedereen het namelijk maar raar… 

Ik ben heel nieuwsgierig geworden in welke groepen/artiesten jullie allemaal leuk vinden 😊 Ik persoonlijk ben het meeste fan van: Got7, Stray Kids, Ateez en Blackpink. Maar ik vind heel veel meer groepen erg leuk.

Ook kijk ik veel kdrams, dus als je het leuk vind om daarvan je favoriet te melden hoor ik het ook graag 😊 Mijn favorieten zijn: Doctor Stranger, Lawless Lawyer, I Remember you en nog meer, maar allemaal noemen word een beetje veel hahah

Hopelijk vinden jullie het leuk dat ik zoiets plaats :) 
Groetjes, Sabine
  


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +7

Omg hoi Sabine! Leuk om je weer te zien.

Volgens mij vinden mensen kpop nog steeds raar, maar het word wel steeds minder. Ik vond kpop in 2018, ik was toen vooral fan van BTS. Ik stopte met er mee bezig zijn in 2020, ik was wel nog een casual listener gewoon maar ik deed er niet meer veel mee. Begin 2022 ging ik steeds meer luisteren naar groepen zoals Twice en Red Velvet, want ik hoorde hun muziek best wel vaak op instagram en tiktok enzo. En daarna ja.. toen werd het erg, en nu ken ik zo veel groepen en kijk ik zo veel filmpjes van mijn favorieten haha. 

Mijn favoriete groep is Dreamcatcher nu :). Maar ik hou ook heel erg van Mamamoo, Stray Kids, Twice en Red Velvet natuurlijk, Seventeen, Itzy, noem maar op. Ik ben niet alleen fan van hun muziek, maar ik spaar hun fotokaarten ook nog hahah, echt erg dit. Maar ja!

Voor kdramas heb ik er nog niet zo veel gezien jammer genoeg, ik kijk niet zo veel series, en ik ben meer fan van fantasie dingen en anime.

Groetjes, Patou <3

Reputatie 2
Badge

Hoi, heb een kdrama aanrader voor je. The Glory.(netflix) Ik zit op de laatste aflevering. Is een wraak serie. Opzich best wel heftig maar zeker erg spannend. 

En de kpop groepen die je benoemd zijn bij mij ook favoriet. Ik ken lang niet alles van hun. Heb vaak dat ik soms albums/groepen vind tegenvallen en dan weer nieuwe groepen ontdek. Maar het kan zo zijn dat ik een tijdje later het album/de groep toch leuk vind. 😂 Zo vond ik bijvoorbeeld STAYC helemaal niets een tijdje terug maar dat is nu zeker anders. 

 

Groetjes, 

Priscilla :) 

Badge +3

Hoii. Ik ben zelf ook begonnen met K-pop luisteren in 2011! Mijn favoriete groepen zijn SHINee en BTS. Luister jij ook naar solo artiesten? :)